قدس آنلاین - لرستان: حجم سرمایه‎گذاری در حوزه اقتصادی حدود ۴۸۰۰ میلیارد تومان است که در طی دو سال سرمایه‎گذاری می‎شود و سهم سال ۹۵ حدود ۴ هزار و یکصد میلیارد تومان است.

۴۸۰۰ میلیارد تومان حجم سرمایه‎گذاری در حوزه اقتصادی استان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت:در کمیته اقتصادی 18 دستگاه اجرایی حضور دارند که در این برش دو نوع بازنگری صورت گرفت و ابتدا یک دستگاه کسر و سپس دو دستگاه دیگر اضافه شدند.

مهرداد غضنفری بیان کرد: حدود 157 پروژه نیز شناسایی و همراه با بسیج سازندگی که تحت عنوان دو طرح به یک پروژه تبدیل شد به طور کلی مجموعا به 1856 رسیدند.وی ادامه داد: طرح‎های قابل بهره‎برداری توسط این کمیته در سال 95 حدود 2174 و برای 96 تقریبا 178 پروژه هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان یادآور شد: تقسیم‎بندی کرده‎ایم و مشخص شده که هر شهرستان چه تعداد پروژه و در چه ماهی به بهره‎برداری می‎رسند.

وی خاطرنشان کرد: در تیرماه 8 ، مرداد 3، شهریور 478، مهر 476، آبان 5، آذر 712، دی 463، بهمن 5 و اسفندماه 24 پروژه را به بهره‎برداری خواهیم رساند.

غضنفری اضافه کرد: پروژه‎های بسیج سازندگی در قالب سامانه بهین‎یاب ثبت می‎شوند و برنامه ریزی کرده‎ایم که پایش و منجر به عقد قرارداد شوند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.