به مناسبت روز جهانی قدس، رهبران گروه های فلسطینی، ملت های عربی و اسلامی را بر احیای این روز دعوت کردند.

 «روز قدس» را احیاء بگیرید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، در آستانه روز جهانی قدس، رهبران گروه های فلسطینی از دو ملت عربی و اسلامی خواستند تا این روز را احیاء بگیرند.

این رهبران به پایگاه خبری «العالم» گفتند: امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» فرصتی را برای عرب ها و مسلمانان فراهم آورده است تا در مقابل سیاست یهودی رژیم صهیونیستی بایستند.

احمد المدلل؛ یکی از رهبران حرکت جهاد اسلامی در این باره، گفت: امت اسلامی و عربی با احیای این روز حمایت خود را از ملت فلسطین نشان می دهند و دوباره افکار جهانیان را به مسئله فلسطین سوق می دهند.

اسماعیل رضوان؛ یکی از رهبران جنبش اسلامی فلسطین (حماس) اظهار کرد: در روز جهانی قدس بر پایبندی خود در برابر مساله فلسطین تاکید می کنیم و بر این مسئله تاکید می کنیم که امت اسلامی باید برای یاری مسجدالاقصی و مقابله با حملات صهیونیست ها کاری بکنند و بدانند که انتفاضه قدس تنها برای دفاع از مسجدالاقصی صورت می گیرد.

طلال ابوظریفه؛ یکی از رهبران جبهه آزادی بخش فلسطین نیز گفت: امام خمینی (ره) با نامگذاری روز جهانی قدس، به جهان اسلام این ندا را داد که برای دفاع از مسجدالاقصی در برابر حملات صهیونیست ها باید دست به کار شوند.

نبیل دیاب؛ یکی از رهبران حرکت ملی فلسطین نیز اظهار کرد: قدس  امروزه در برابر هتک حرمت صهیونیست ها، نیازمند وحدت است و باید ملت های عربی، اسلامی و بین المللی نسبت به این قضیه هشیار باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.