نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت گفت: حال که مجلسی تازه نفس راهی خانه ملت شده آیا صلاح نیست در کابینه نیرویی جدید تزریق شده و در وزارتخانه‌ها برخی تغییرات ایجاد شود؟

آقای روحانی آیا وقت تزریق نیروی جدید به کابینه نرسیده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس، قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در نطق میان‌دستور گفت: انتخابات هیات رئیسه و کمیسیون‌ها به سرانجام رسید، انتظار است مجلس از تشریفات خارج شده و با پذیرفتن مسئولیت به همراه دولت برای رفع مشکلات اقدام کند.

وی با اشاره به نقش مجلس در عرصه نظارت و تعامل که تا به امروز درباره آن غفلت شده است، ادامه داد: اگر این گونه نبود، فسادهای مالی، دزدی‌های چند هزار میلیاردی، حقوق‌های نجومی، کوه‌خواری و جنگل‌خواری اتفاق نمی‌افتاد.

این نماینده مجلس ادامه داد: باید قوانینی نوشت که دولت را مکلف به ارائه گزارش به مردم و مجلس کند. باید کمیسیون ویژه مبارزه با فساد در قوه مقننه ایجاد شود.

احمدی لاشکی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: حال که مردم، مجلسی تازه نفس را روانه خانه ملت کرده‌اند، آیا صلاح نیست در کابینه نیرویی جدید تزریق کرده و برخی تغییرات را در وزارتخانه‌ها ایجاد کنید؟

وی افزود: آقای نعمت‌زاده رشد منفی بخش صنعت در سال‌های اخیر حکایت از رکود و تعمیق این بخش دارد.

نماینده مردم چالوس بیان کرد: آقای حجتی کم‌توجهی به توسعه پایدار وضعیت نامناسب غذا و بالا بودن قیمت تمام شده در محصولات کشاورزی مسائلی است که کشاورزی را در معرض خطر قرار داده است.

وی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: انتقال آب دریای خزر به سمنان توجیه فنی و علمی ندارد، نکند احساسی عمل کرده و بلایی که بر سر زاینده‌رود و دریاچه ارومیه آمد، بر سر تنها دلیل زندگی شمال ایران بیاید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.