توقف مزدوران سعودی در استان مارب توسط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی و برجاماندن ۶ شهید و زخمی در حمله جنگنده های سعودی به بخش «صرواح» این استان از جمله تحولات یمن است.

مقابله با مزدوران سعودی و برجاماندن ۶ شهید و زخمی در مارب

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سبا، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پیشروی مزدوران سعودی به سمت کوه راهبردی «هیلان» واقع در بخش صرواح استان مارب را دفع کردند.
یک منبع نظامی اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پیشروی مزدوران سعودی به سمت منطقه «الهلول» در پایین کوه راهبردی هیلان را ناکام گذاشته و شماری از مزدوران را کشته و زخمی کردند.
از سوی دیگر منطقه «محجزه» واقع در شمال منطقه «صراوح» استان مارب یکشنبه شب هدف حملات هوایی جنگنده های عربستان قرار گرفت. در پی حمله جنگنده های سعودی به این منطقه ۶ شهروند یمنی شهید و زخمی شدند.
در حمله جنگنده های سعودی به این منطقه یک نفر شهید و ۵ نفر دیگر زخمی شدند.
جنگنده های سعودی همچنین طی ساعات گذشته بخش «نهم» استان صنعاء و نیز استان مارب را طی پنج حمله هوایی بمباران کردند. یک منبع نظامی از سه حمله هوایی این جنگنده ها به بخش نهم استان صنعاء و نیز ۲ حمله به بخش «حریب القرامیش» استان مارب خبر داد.
جنگنده های سعودی همچنین در آسمان استان الجوف یمن به پرواز درآمدند. حملات هوایی عربستان علیه یمن با وجود اعلام آتش بس همچنان تداوم دارد و عربستان سعودی بدون توجه به طرح آتش بس سازمان ملل به تجاوزات خود علیه مردم مظلوم یمن ادامه می دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.