قدس آنلاین - یزد : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد حمایت از صنایع به منظور توسعه بیش از پیش استان ضروری دانست و گفت : ۱۶۷ واحد توليدي دچار مشكل استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

۱۶۷ واحد صنعتي يزد رفع موانع توليد شدند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدرضا علمدار یزدی" با اشاره به تصویب 556 مصوبه از ابتدای شروع به کار این کارگروه در استان،‌ اظهار داشت : از کل تعداد مصوبات انجام شده، 214 مورد مربوط به تسهیلات بوده که 70 درصد مسایل و مشکلات در حوزه بانک‌ها و 12درصد مربوط به مالیات است.

وي تعداد کل درخواست‌های ثبت‌شده تاکنون را يك‌هزار و 109 مورد اعلام كرد و افزود: تاکنون درخواست 206 مورد سرمایه ثابت و 576 مورد سرمایه در گردش از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و 115 مورد سرمایه ثابت و 212 مورد سرمایه در گردش از سوی سازمان جهادکشاورزی استان ثبت شده است.

دبير کارگروه اصلی تسهیل و رفع موانع تولید استان خاطرنشان ساخت: طبق مصوبات آخرین جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان یزد، 167 مورد برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل این استان معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان با اشاره به تأیید 211 مورد از درخواست‌های ارائه شده، عنوان كرد: تعداد سرمایه ثابت در درخواست‌های تایید شده 36 مورد و سرمایه در گردش 175 مورد است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.