کریمی قدوسی از وعده سید حسن نصرالله برای پیگیری وضعیت سردار احمد متوسلیان خبر داد.

رژیم صهیونیستی پیغام داده‌ که حاضر است درباره احمد متوسلیان معامله کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پیغام داده که حاضر است در قضیه دیپلمات‌های ربوده‌ شده ایرانی با حزب‌الله معامله کند از وعده سید حسن نصرالله برای پیگیری وضعیت سردار احمد متوسلیان خبر داد.

جواد کریمی قدوسی ، در خصوص وضعیت حاج احمد متوسلیان و سایر دیپلمات‌های ربوده‌ شده کشورمان در لبنان اظهار داشت: دشمن سعی دارد با این غنیمت بزرگی که از ما گرفته بر سر آن معامله بزرگی هم انجام دهد.

وی ادامه داد: بر اساس همین اصول، حدس و گمان قریب به یقین این است که حاج احمد متوسلیان و یارانش زنده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حاج احمد متوسلیان برای رژیم صهیونیستی یک کارت موفقیت و امتیاز بزرگ است تصریح کرد: حاج احمد متوسلیان و سایر دیپلمات‌های ما به دست فالانژها اسیر و تحویل رژیم صهیونیستی شده‌اند، شکی در این نیست که آنها بخواهند از این متاع ارزشمند در جایی بحرانی استفاده کنند و وارد معامله شوند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: امروز اتفاقاتی افتاده که در گذشته نیز چندین بار شاهد آن بودیم اما دولت‌های وقت ما به خصوص دولت آقای هاشمی، نتوانستند خوب از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها در دست حزب‌الله اسیرهای دانه‌درشتی دارند، افزود: حتی امروز حزب‌الله از فرانسه و از کشورهای اروپایی که در نبردهای حلب حاضر هستند، اسیر دارد و بر همین اساس حدس و گمان ما این است که صهیونیست‌ها وارد مذاکره شده‌اند و پیغام داده‌اند که حاضرند در این زمینه با حزب‌الله معامله و مذاکره کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سید حسن نصرالله وعده داده که خودم مأمور پیگیری موضوع آقای احمد متوسلیان هستم، افزود: ظاهر این خبر نشان می‌دهد که بحث آزادی اسرای ما در جریان است، به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی نیز به این نتیجه رسیده است که وقت استفاده از کارت اسارت احمد متوسلیان و هم‌رزمانش فرا رسیده است.

کریمی قدوسی در پایان به بشارت مقام معظم رهبری در خصوص بازگشت سردار متوسلیان اشاره و تأکید کرد: ایشان در دیدار ماه رمضان هنگامی‌ که تصویری از حاج احمد متوسلیان به ایشان اهدا شد، فرمودند «ان‌شاءالله روزی آزاد می‌شود، امیدواریم خداوند این خبر خوب را در این ایام قرار بدهد و این نماد تفکر دفاع مقدس و حزب‌الله آزاد شود.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    39 15
    چرا مسئولین مرتب میگویند حاج احمد متوسلیان پس سایر اسرا چی
  • ناشنا IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    50 8
    انشاالله هرچی زودتر بادعا ی خیر مقام معظم رهبری ومردم شریف هرجی زودتر به اغوش کشور عزیز وخصوصا خانواده های چشم انتظار به سلامتی برگردند
  • ع. ت IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    18 15
    این حضرات جناح راست به هر بهانهای تلاش می کنند با رقبا یا کسانی که خار چشم آنها هستند تسویه حساب کنند. اشاره به اینکه دولت هاشمی تنوانسته از این فرصت ا خوب استفاده کند یکی از این کارها است. می خواهید وارد معامله و سازش بشوید چرا از هاشمی مایه می گذارید؟؟؟؟؟
  • بهرام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    30 47
    حالا مثلا حاج سعيد مرتضوى و حاج محسن رضايى و حاج احمدرضا رادان و حاج سعيد امامى و حاج محمود احمدى نژاد و بقيه كه آزاد بودن چه فايده اى داشتن كه حرص آزادى اونو ميزنيد؟
  • جواد IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    12 3
    سلام انشالله حاجی هر چه زود تر میاد وماروخوشحال میکنه و مانند گذشته فرماندهی دلیر وبا خدا به جنگ باکفار ومنافقین داخلی وخارجی می پردازد
  • فرهاد IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    2 5
    پس تعامل سازنده تر تا تقابل حتی با اسراییل {نه رژیم صهیونیستی} چشمهارا باید شست طور دیگر باید دید
  • عباسی IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    8 0
    اظهار نظر اول عالی بود دیگه حرفی برای گفتن جا نگذاشت
  • mNam IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    17 1
    جدا از هر سلیقه و گرایش، واقعا افرادی در خصوص آزادی سردار متوسلیان، منفی داده اند، آیا ایرانی هستن، اگر امثال این بزرگان نبودن، که الآن این امنیت در کشور وجو نداشت آقای با فهم.
  • ناشناس IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    15 2
    بهرام خان اگه امثال احمد متوسلیان و شهدایی که در طی 8 سال رفتند و با صدام دیوانه جنگیدند و الان هم ادامه راهشون رو بچه های مدافع حرم دنبال می کنند، نبودند الان به جای شما یه مشت عراقی و امریکایی به جای شما بالا سر زن و بچه ات و یا خواهر و مادرت بودند و شما هم باید بهشون می گفتی خان دایی
  • غریبه IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    12 0
    انشاالله آزاد میشود و به آغوش خانواده باز میگردد
  • یامهدی (عج) IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    9 0
    اینایی که به آزادی حاج احمد منفی دادن انشاا... به درد اسارت داعش گرفتار بشن.اینا همونایین که زمان جنگ خودشون یا پدراشون کنج خونه زیر پتو قایم شده بودن
  • حسن IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    2 0
    ان شاالله آزاد می شود و به آغوش خانواده و ملت باز می گردد. اللهم فک کل اسیر - آمین
  • هادی IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    1 0
    با سلام به همه خوانندگان محترم : اگر آنهای که این قدر راحت اظهار نظر می کنند در مورد دیگران کمی هم به عقبه سالها نگاه کنند متوجه می شوندکه در چه زمانی الان داره صحبت میشه واز چه کسانی داره صحبت میشه واگر بدانند اسارت یعنی چه مطمن باشید یک چک نخورده از دشمنی مثل رژیم اسرائیل کشور نظام که جای خود و خانواده که هیچ از بدو تولد تا الان همه را با همان یه چک می فروشند که بیشتر نخورند ما وظیفه شرعی و انسانی داریم در مقابل همه آنهای که برای این مرز بوم حتی یک دقیقه در میدان جنگ جنگیدن باشیم وگر نه نمی توانیم فردای قیامت دیگه چیزی نداریم برای عف و بخشش اگر غیر این باشه آنها چیزی ندارند پس با چشم عقل قضاوت کنید نه چیزی دیگه من نه جنگ دیده ام و نه لیاقت اینو داشتهام از این نوع تبار باشم ولی حرف امام راکه اینها همان سربازان گهواره اند وهر کس مسئول اعمال خودشه دوستان گذرزمان چهره واقعی رانشون میده به
  • یه ناشناس IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    0 3
    همون بهتر که اسیره اگه ایران بود اونم از کجا معلوم با پول بیت المال الان کانادا نبود؟
  • یا سر IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    1 0
    بارالها ترا به حق محمد و ال اطهارش صلوات الله علیهم اجمعین حاج احمد عزیز و همراهانش را هر چه زودتر با لطف خود ازاد کن/ یادمان باشد معامله برد برد نباشد؟