عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت در راستای پی گیری حقوق های نامتعارف اقدامات خوب و مناسبی انجام داده است گفت: در این راستا سه قوه با تعامل مشترک باید کمک کنند تا موضوع هر چه سریعتر حل شود.

اقدامات دولت در پی گیری موضوع حقوق های نامتعارف مناسب است/ تاکید بر تعامل سوه قوه در این راستا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، هادی شوشتری نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی درباره تاکیدات و اقدامات دولت در راستای پی گیری موضوع حقوق های نامتعارف گفت: دولت در این راستا اقدامات خوبی را انجام داده است و رئیس جمهوری نیز در بیانیه شان به این موضوع تاکید کرده است که در این راستا وضعیت را سر و سامان می دهند. از این رو بیانیه رئیس جمهوری گامی مثبت است.
وی با اشاره به اینکه در راستای پی گیری وضعیت حقوق های نامتعارف نیازمند اصلاحات ساختاری هستیم، افزود: همان طوری که رئیس جمهوری در بیانیه شان تاکید کرده است در این راستا باید هرچه سریع تر لایحه قانونی تهیه و به مجلس ارائه شود. این موضوع می تواند اقدام عملی موثری برای اصلاح ساختار ها در این زمینه باشد.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تخریب های انجام شده علیه دولت را نادرست دانست و تصریح کرد: متاسفانه در این راستا برخی دولت را تخریب می کنند و علیه دولت صحبت هایی می کنند که این اقدام درستی نیست 
وی تاکید کرد که قوای سه گانه باید در یک تعامل مشترک این موضوع را پی گیری کنند تا هرچه سریع تر اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.
به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری دوشنبه گذشته درباره حقوق های نامتعارف بیانیه مهمی خطاب به ملت ایران صادر کرد.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این بیانیه تاکید کرد که مبارزه با فساد و رانت را تا ریشه کنی ادامه می دهد.
وی در این بیانیه با ابلاغ این دستور که لایحه اصلاح نظام حقوقی پرداخت ها با رفع خلاء های قانونی با فوریت تهیه و همچنین دستگاه ها موظف به انتشار حداقل و حداکثر حقوق مدیران کشوری و لشگری هستند، تصریح کرد: با کسی عقد اخوت نبسته ام؛ مبارزه با فساد و رانت در نظام اداری و اقتصادی را تا ریشه کن شدن ادامه می دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.