دو بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران این تیم عذرخواهی کردند.

عذرخواهی رامین رضائیان و مهدی طارمی از پرسپولیسی‌ها

به گزارش قدس آنلاین، مهدی طارمی که به دلیل شیوه رفتن از پرسپولیس و پیوستن به باشگاه ریزه اسپور مورد انتقاد بسیاری از هواداران قرار گرفته است، در پیامی گفت: این روزها فرصت خوبی برای مرور روزهای گذشته است. اول از همه باید بگویم بزرگترین اشتباهم نحوه جدایی از پرسپولیس بود. من که از مدت‌ها قبل گفته بودم این فصل افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارم با رفتنم به باشگاه باعث امیدواری شما هواداران شدم. بابت این اشتباه بزرگ و نحوه جدایی‌ام هزاران هزار بار معذرت می‌خواهم و می‌دانم رفتارم اصلا قابل قبول و قابل توجیه نبود.

 


او ادامه داد: من هر چه داشتم و دارم از پرسپولیس و هواداران آن است و با دو سال حضور در این تیم راه هزارساله را پیمودم. بابت همه حمایت‌هایتان ممنونم. اگر پرسپولیس و هوادارانش نبود فوتبال من می‌توانست راه دیگری را طی کند که قطعا به پیشرفت امروز نمی‌رسید. پرسپولیس بزرگان زیادی داشته که من در مقابل آنها خود را هیچ می‌دانم و شک ندارم ان‌شاالله سال بعد تیممان در هر سه جام و دربی‌هایی که برگزار می‌شود موفق خواهد بود.

مهاجم ریزه اسپور به انتقاد افراد غیر پرسپولیسی به او نیز واکنش نشان داد و افزود: این روزها برخی‌ها از تیم رقیب سعی کرده‌اند خود را دلسوز من نشان دهند اما صد بار فریاد می‌زنم توهین‌های پرسپولیسی‌ها برایم ارزشمندتر از دلسوزی آنهاست. اگر امروز لباس آبی تیم جدیدم را برتن دارم به دلیل شرایط حرفه‌ای فوتبال است ولی آیا می‌توانم رنگ قرمز دلم را تغییر دهم؟


طارمی اضافه کرد: من همیشه هوادار پرسپولیس باقی می‌مانم و برای روزهای خوب تیممان منتظر می‌مانم. خاک پای همه پرسپولیسی‌ها. باز هم معذرت بابت تمام دل‌هایی که با رفتارم شکست.

همچنین رامین رضائیان همانند مهدی طارمی در پیامی از هواداران پرسپولیس که از نحوه جدایی او ناراحت شدند معذرت‌خواهی کرد و به آنها گفت در هر تیمی باشد به یادشان است چراکه با حمایت تماشاگران به ریزه اسپور رسیده است.

او حرف‌های خود را اینگونه آغاز کرد: هواداران عزیزپرسپولیس! اول از همه ابراز دلتنگی و بعد آرزوی بخشش از طرف شما. شمایی که تک تک کامنت‌ها و نظراتتان از سر لطف و دلسوزی است، این روزها را به عشق دیدار مجدد شما می‌گذرانیم و امیدوارم ما را بخشیده باشید. علی دایی، علی کریمی، کریم باقری و مهدی مهدوی‌کیا و خیلی بزرگان دیگر  از پرسپولیس رفتند ولی اشتباه من این بود که مثل آنها از پرسپولیس نرفتم.

رضائیان ادامه می‌دهد: من را شما هوادارانی که شب قبل دربی بیرون ورزشگاه ساعت‌ها انتظار آغاز بازی را می‌کشیدید رامین رضاییان کردید، من را شما هوادارانی که در ورزشگاه‌ها با صدای تشویق‌تان حمایتم می‌کردید رامین رضاییان کردید، مگر می‌شود من شما هوادارانی که من را به این جایگاه رساندید ناراحت ببینم و شب بتوانم راحت و آسوده بخوابم؟

مدافع فصل گذشته پرسپولیس خود را مدیون تیم سابقش می‌داند و می‌گوید: ما از یک خانواده هستیم و در هر خانواده امکان اشتباه فرزند وجود دارد، مثل یک مرد دست تک تک همه شما هواداران پرسپولیس را می‌بوسم و از همه شما هواداران به خاطر اشتباه بزرگم معذرت خواهی می‌کنم و می‌گویم اگر لباس بایرن مونیخ تنم باشد اما شما هواداران پرسپولیس از من ناراحت باشید آن لباس برایم ارزشی ندارد.

رضائیان خطاب به هواداران پرسپولیس عنوان می‌کند: از اینجا و از ترکیه فریاد می‌زنم عاشقتان هستم و تکرار می‌کنم اسم پرسپولیس در قلبم خواهد بود تا اگر موفق به گلزنی بشوم به عشق شمایی باشد که ما را در پیراهن تیم تازه هم دوست خواهید داشت؛ پیراهنی که آبی است تا برای من و شما خاطره دربی آخر و آن برد بزرگ را زنده کند، من تا ابد قرمز خواهم بود، خاک پای همه شماها هستم؛ رامین رضاییان، فرزند کوچک خانواده پرسپولیس.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارگرخوزستانی IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    0 0
    مثل یک مرد؟؟؟؟ کدام مرد همان مردی که گفت بابام مریضه؟ همان مردی که گفت یه سفری میروم ترکیه و برمیکردیم امضاء میکنیم؟ یا همان مردی که با نامردی فدراسیون نشین ها یک سال از قرارداد رسمی اش را به هیچ انگاشت و تمام قوانین رسمی فوتبال را زیر سوال برد؟ صحبت از مردانگی نکنیدکه باید هوووووووووو شوید البته اگر کی روش جرات کرد شما را دعوت کند