نیروهای ارتش یمن، مواضع مزدوران سعودی را در «فرضت نهم» در شمال شرقی صنعاء با موشک بالستیک هدف قرار دادند.

پرتاب موشک بالستیک به مواضع مزدوران سعودی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، نیروهای ارتش و کمیته مردمی یمن یک موشک بالستیک به سمت استحکامات مزدوران در فرضة نهم در شمال شرقی صنعاء پرتاب کردند.

یک منبع آگاه به المسیره نت گفت: این موشک، مزدورانی را که از مأرب به منطقه «فرضة نهم» می آمدند، هدف قرار داد.

وی افزود: این موشک با دقت بالا به هدف مورد نظر اصابت کرد و خسارت مادی و جانی گسترده ای بر مزدوران وارد کرد.

این منبع ادامه داد: آمبولانس های سعودی کشته شدگان و مجروحان را به بیمارستان مأرب منتقل کرد آمبولانس های دیگر زخمی ها به گذرگاه سعودی الودیعه انتقال دادند.

درهمین راستا، یک مسئول نظامی یمن به المسیره نت گفت: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی توانستند سلسله کوههای شمال شرقی در فرضة نهم و مناطق متعددی در مجزر را پس از درهم کوبیدن عناصر مزدور در سلسله کوههای یام و النخش و شعب بقلان، پاکسازی کنند.

وی افزود: پس از نقض مداوم آتش بس یمن از سوی مزدوران، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی باهدف قطع خطوط امداد رسانی مهاجمان و مزدوران به سمت مناطق نهم پیشروی کردند و موفق شدند تا خط امدادرسانی اصلی مزدوران در کوه المغناطیس در فرضة نهم را قطع کنند.

سرتیپ شرف لقمان، سخنگوی ارتش یمن، نیز در گفتگو با المسیره تأکید کرد، این حمله بالستیکی بخشی از پاسخ است که اگر طرف متقابل به توافقات پایبند نباشد، تشدید خواهد شد.

گفتنی است، عربستان سعودی در ادامه حملات هوایی خود به یمن، چند منطقه را در غرب این کشور عربی بمباران کرده است.

این بمباران در حالی صورت گرفته است که نیروهای ارتش و مبارزان ائتلافی در حملات خود شماری از مزدوران سعودی را کشته‌اند.

جنگنده های عربستان سعودی در حمله اخیر این کشور به یمن، شهر الموخا در استان تعز، هریب القرامیش در استان مآرب و یک شهرستان دیگر در استان صنعا را که در مجاورت مآرب قرار داشت، هدف قرار دادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.