قدس آنلاین/شهرکرد - آناهیتا موجودی؛ طرح فهرست بندی موضوعی کتابهای مرکز طرحی تخصصی در زمینه ی توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در مراکز کانون محسوب می شود و علاقه مندان به مطالعه با این طرح می توانند به راحتی کتابهای مورد نظر خود را با مضمونهای مختلف انتخاب و مطالعه کنند.

اجرای طرح پژوهشگران نوجوان 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مسوول مرکز فرهنگی هنری هفشجان از آغاز گزینش اعضای نوجوان مرکز جهت شرکت در طرح پژوهشگران نوجوان خبر داد.

ریحانه  کیوانی با تاکید بر اینکه این طرح از جمله طرحهای پیشنهادی مرکز در سال 95 است افزود: فهرست بندی موضوعی کتابهای مرکز محوریت این طرح پژوهشی را در بر می گیرد.

وی در این خصوص افزود: اجرای این طرح با حضور 40 نوجوان دختر و پسر امکان پذیر است و قرار است در سه ماهه ی تابستان این طرح اجرا و جمع بندی شود.

وی با اشاره به لزوم علاقه مندی عضو به کتابخوانی در این فعالیت گفت: در این طرح 12 هزار و 823 جلد کتاب موجود در مرکز در ده رده بندی دیوئی باید مطالعه و چکیده ی کتابها به صورت الکترونیک در قالب اکسل آورده شود تا از این پس اعضای مراجعه کننده به کتابخانه بتوانند کتابهای مورد علاقه خود را بر اساس محتوی و موضوع مورد نظر خود انتخاب کرده و امانت بگیرند.

  مسوول مرکز فرهنگی هنری هفشجان با اشاره به پذیرفتن این طرح در نظام پیشنهادات استان در این باره گفت: طرح فهرست بندی موضوعی کتابهای مرکز طرحی تخصصی در زمینه ی توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در مراکز کانون محسوب می شود و علاقه مندان به مطالعه با این طرح می توانند به راحتی کتابهای مورد نظر خود را با مضمونهای مختلف انتخاب و مطالعه کنند.

وی در این خصوص اضافه کرد تا کنون 15 عضو نوجوان دختر و پسر برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی و ثبت نام کرده اند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.