رئیس سابق سرویس اطلاعاتی رژیم سعودی در نشست فرقه منافقین در پاریس طی سخنانی از سرکرده این گروهک تروریستی به عنوان مرحوم یاد کرد. به اعتقاد کارشناسان این اظهارات اذعان به درک واصل شدن سرکرده تروریست های منافقین است.

متوسل شدن سعودی‎ها به طناب پوسیده فرقه رجوی/چه کسی خبر مرگ سرکرده منافقین را اعلام کرد+عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان؛ شبکه العربیه رسانه دربار نفتی سعودی روز شنبه با پوشش گسترده نشست اعضای گروهک تروریستی منافقین در پاریس، سخنرانی ترکی الفیصل" رئیس سابق سرویس اطلاعاتی عربستان را به طور مستقیم پخش کرد.
ترکی الفیصل که بارها با موضع گیری همسو با رژیم صهیونیستی و آمریکا اظهارات خصمانه ای را علیه محور مقاومت مطرح کرده است این بار در نشست اعضای فرقه تروریستی منافقین شرکت کرد.

ترکی الفیصل کیست؟

"ترکی الفیصل بن عبدالعزیز آل سعود" به عنوان یکی از فرزندان فیصل بن عبدالعزیز آل سعود در سال 1945 میلادی در مکه به دنیا آمد. 
 او رئیس سابق سرویس اطلاعاتی عربستان محسوب می شود. 
 
چه کسی خبر مرگ سرکرده فرقه منافقین را اعلام کرد/
 
ترکی الفیصل پس از ناتوانی در تحصیل در رشته مهندسی معماری در دانشگاه جرج تاون واشنگتن رشته ادبیات را دنبال کرد و در سال 1968 مدرک کارشناسی ادبیات از این دانشگاه اخذ کرد. 
 شاه وقت سعودی ترکی الفیصل را در سال 1973 مشاور دربار کرد و از سال 1977 تا سال 2001 منصب ریاست سرویس اطلاعاتی سعودی را به وی داد. 
 ترکی الفیصل همچنین در سال 2005 به عنوان سفیر سعودی در آمریکا جایگزین بندر بن سلطان شد. 
 
چه کسی خبر مرگ سرکرده فرقه منافقین را اعلام کرد/ 

او در فوریه سال 2007 از سمت سفیر سعودی در آمریکا استعفا داد. 
 در همین حال رادیو رژیم صهیونیستی در آذر ماه سال 1392 دیدار  "ترکی فیصل" رئیس سابق اطلاعات عربستان با "ایتامار رابینوویچ" سفیر سابق رژیم صهیونیستی در واشنگتن و "مئیر شیتریت" عضو کنست اسرئیل در موناکو را فاش کرد. 
 در این دیدار شیتریت از فیصل خواست که در کنست سخنرانی کند. 
 
چه کسی خبر مرگ سرکرده فرقه منافقین را اعلام کرد/

همچنین او در آبان ماه سال 94 در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی هاآرتص در اظهاراتی همسو با صهیونیست ها گفت که ایران دشمن مشترک عربستان و اسرائیل است. 
سعودی ترکی الفیصل یکی از مهره های ارتباط دهنده ریاض با صهیونیست ها و آمریکایی هاست که تاکنون بارها با مقام های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی دیدار کرده و به اقدامات و یاوه گویی هایی علیه محور مقاومت از جمله حزب الله و سوریه پرداخته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.