نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز به شهرک سعیر در الخلیل حمله کردند و با محاصره این منطقه، آن را «منطقه نظامی» اعلام کردند.

اعلام منطقه نظامی اسرائیل در  یک شهرک

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، در پی شلیک گلوله شب گذشته به سمت یک خودروی شهرک نشین صهیونیستی و زخمی شدن وی در شهرک سعیر در شمال الخلیل، شماری از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز ( یکشنبه 20 تیر) همزمان با شلیک گلوله به منازل ساکنان این شهرک یورش بردند و  این منطقه را منطقه نظامی اعلام کردند.

درگیری بین جوانان فلسطینی ها  و نظامیان صهیونیستی در شهرک سعیر از ساعت های اولیه بامداد امروز آغاز شد و جوانان فلسطینی به سمت نظامیان سنگ پرتاب کردند و سربازان صهیونیستی نیز به سمت آنها گلوله و بمب های صوتی و گاز اشک آور شلیک کردند که به زخمی شدن چهار فلسطینی با گلوله انجامید و شماری از دیگر نیز به علت است استتنشاق گاز اشک آور دچار مشکل تنفسی شدند و کادر پزشکی هلال احمر فلسطین کمک های اولیه را به آنها ارایه دادند.

نیروهای رژیم اشغالگر همچنین به تعدادی از منازل و پاساژهای تجاری یورش بردند و به عملیات بازرسی و تفتیش و مصادره نوارهای ویدیویی نظارتی اقدام کردند و همه ورودی های شهرک سعیر را بستند.

سربازان اشغالگر به بستن ورودی العدیسه الدواره اقدام کردند و دهها نفر از سربازان صهیونیستی در منطقه واد الشرق و مرکز سعیر مستقر شدند.

نظامیان صهیونیستی همه ورودی های شهر الخلیل، حلحول، بیت امر، العروب را بستند و ایست های بازرسی در آنجا مستقر کردند و به دقت خودروها را مورد تفتیش و بازرسی قرار می دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.