قدس آنلاین- گیلان- مریم رفیعیان: مدیر کل امور مالیاتی استان در نشستی که به مناسبت هفته مالیات و با حضور مدیران اداره کل امور مالیاتی استان در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد به ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در این اداره کل پرداخت و گفت : استان گیلان در سال ۹۴، ۷۲۲ میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشته است. حقیقی ادامه داد: این مقدار ۱۸ درصد نسبت به سال ۹۳ افزایش داشته است. وی به درآمد مالیاتی در سه ماه نخست امسال اشاره کرد و گفت: در این مدت۱۶۷ میلیارد تومان در آمد مالیاتی در گیلان گزارش

درآمد مالیاتی برای رفع موانع و مشکلات مالی دولت مورد استفاده خواهد گرفت

حقیقی ادامه داد: این مقدار ۱۸ درصد نسبت به سال ۹۳ افزایش داشته است.

وی به درآمد مالیاتی در سه ماه نخست امسال اشاره کرد و گفت: در این مدت۱۶۷ میلیارد تومان در آمد مالیاتی در گیلان گزارش شده است که 29درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان تصریح کرد :‌ درآمد مالیاتی برای رفع موانع و مشکلات مالی دولت مورد استفاده خواهد گرفت.

استاندار گیلان نیز  در جمع مدیران اداره کل امور مالیاتی با اشاره به فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال در استان براساس سیاستهای اقتصاد مقاومتی گفت : کمک به واحدهای تولیدی رسالت سازمان امور مالیاتی است.

استاندار گیلان سرمایه اجتماعی را بزرگترین اصل در اداره جامعه دانست و گفت:دولت تدبیر و امید با پرهیز از تندروی در تصمیم گیری ها،این سرمایه اجتماعی را بدست آورده است لذا دستگاه های اجرایی که در ارتباط با مردم هستند موظفند با جلب اعتماد عمومی این سرمایه را حفظ کنند.

وی رعایت اخلاق انسانی و اسلامی در برخورد با ارباب رجوع و حفظ سلامت مالی را از جمله مولفه های جلب اعتماد عمومی دانست و گفت: فاصله زیادی تا رسیدن به دولت الکترونیک که مراجعه مردم به دستگاه ها را کم می کند داریم. با تحقق دولت الکترونیک که همان کاهش عاملیت انسان و اداره سیستمی است، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گیلان با ابراز رضایت از رعملکرد مثبت اداره کل امور مالیاتی استان با بیان اینکه سفارش دولت و بنده بر اصل مهم پاکدستی و سلامت مالی کارکنان است افزود : شما ها در این بخش در صف اول هستید و اگر در این زمینه اتفاقی حتی درحد کاردان و کارشناس رخ دهد، جامعه مالیاتی استان و کشور خدشه‌دار خواهد شد.

وی بر ضرورت تلاش بر شفاف سازی اقدامات تأکید کرد و افزود : طرح جامع مالیاتی باید به جد دنبال و اجرایی گردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.