۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱
کد خبر: 400690

اصلی ترین گزینه جانشینی مهدی طارمی در خط حمله پرسپولیس از کرواسی معرفی شده است.

آشنایی با گزینه جانشینی طارمی در پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین،  بنکو یکی از مهاجمانی است که به برانکو معرفی شده و احتمال جذب او وجود دارد ولی هنوز این مهاجم در زمره گزینه های قطعی برانکو نیست.برای اشنایی بیشتر با او رزومه اش را بخوانید:

♦️ لئون بنکو 32 ساله و متولد کرواسی است. قد او 185 سانتیمتر و وزنش 83 کیلوگرم است. چپ پاست و البته تا حدودی هم قابلیت بازی با پای راست را دارد.

♦️ در فصل 2006-07 و 2007-08 در 10 بازی برای نورنبرگ (در مجموع 95 دقیقه) به میدان رفت ولی نتوانست گل بزند.

♦️ فصل بعد به استانداردلیژ بلژیک پیوست و در 15 بازی 1 گل زد، یک فصل بعد به کورتریک بلژیک رفت و دو فصل در این تیم ماند. حاصل حضور بنکو طی این دو فصل 30 بازی و 5 گل بود

♦️ یک سال بعد به اسلاون در لیگ یک کرواسی رفت و در مجموع دو فصل حضور در این تیم، 27 بازی کرد و 15 گل زد؛ سال اول 8 گل و سال دوم 7 گل!

♦️ یک سال بعد به عربستان آمد تا در مجموع 9 بازی برای الفیصل 5 گل بزند.

♦️ به لیگ کرواسی برگشت و 30 بازی برای ریجکا در لیگ یک به میدان رفت تا 18 گل بزند، در فصل دوم حضورش در این تیم 20 بازی کرد و 15 گل زد، همه این ها باعث شد محبوبیتش نزد هواداران ریجکا بیشتر و بیشتر شود.

♦️  دوباره به آسیا برگشت و برای دالیان چین در 9 بازی یک گل زد

♦️ به سارایوو بوسنی رفت تا در 40 بازی برای این تیم (طی 2 فصل) 27 گل بزند.

♦️ بنکو 4 بازی ملی هم در کارنامه دارد ولی نتوانسته گل بزند؛ هنگ کنگ، کره جنوبی (2 بار) و ایسلند رقبای کرواسی در آن دیدارها بودند، کرواسی در حضور بنکو یک بار کره را برد و یک بار به این تیم باخت. چین را برد و با ایسلند مساوی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.