قدس آنلاین - یزد: معاون مدیر دفتر طرح‌های عمرانی گفت: ساختمان هوشمند دانشگاه یزد تا پایان مردادماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از اولین ساختمان هوشمند دانشگاه یزد تا پایان مردادماه

به گزارش قدس آنلاین از یزد،  معاون مدیر دفتر طرح‌های عمرانی با اشاره به بازدید رییس دانشگاه و چند تن از مسئولان از مراحل ساخت ساختمان آموزشی پردیس علوم انسانی و اجتماعی به عنوان اولین ساختمان هوشمند دانشگاه گفت: این ساختمان ۳۱ مردادماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مهندس بهروز یکتافر با اعلام این خبر گفت: با هدف تامین فضای آموزشی، کلاس و اتاق استادان، آزمایشگاه و فضای کامپیوتر برای پردیس علوم انسانی و اجتماعی، ساختمان جدیدی با اسکلت فلزی به مساحت ۲هزارمتر مربع زیربنا در دو طبقه مجهز به سیستم تاسیساتی پکیج روف‌تاپ در حال ساخت است.

به گفته وی این ساختمان از لحاظ روشنایی و سیستم تاسیساتی به عنوان اولین ساختمان هوشمند دانشگاه یزد به حساب می‌آید.

وی زمان شروع ساخت این بنا را بهمن‌ماه سال ۹۴ اعلام و تصریح کرد:  تاکنون این بنا ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم تا زمان تعیین‌شده به بهره‌برداری برسد.

یکتافر اظهار داشت: برای ساخت این بنا، از محل طرح تامین و تجهیز فضاهای آموزشی مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون ساخت آن یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان هزینه در بر داشته است.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.