عضو حزب مؤتلفه گفت: بعید می‌دانم حزب مؤتلفه در انتخابات ۹۶ جزء حامیان روحانی باشد.

حزب مؤتلفه در انتخابات آتی از روحانی حمایت نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین،محمد مهدی اسلامی در گفت‌وگو باباشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهارت محمدرضا باهنر در نشست خبری ماهانه‌ جامعه مهندسین مبنی بر اینکه اصولگرایان برای حمایت از روحانی در انتخابات سال 96 شرط مهمی دارند، گفت: یکی از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری اجتناب از ورود زود هنگام به عرصه انتخابات است.
عضو حزب مؤتلفه با بیان اینکه دامن زدن به برخی اخبار منجر به ورود زود هنگام به فضای انتخابات می‌شود، اظهار داشت: حاصل ورود زود هنگام به این عرصه، افزایش هیجانات انتخاباتی و دور شدن از مسائل اصلی جامعه است.
وی افزود: دولت در یک سال باقی مانده کارهای مهمی دارد که باید توجهاتش را معطوف به آنان کند تا به نتیجه برساند.
اسلامی تصریح کرد: بحث درباره تک دوره‌ای یا دو دوره‌ای شدن ریاست جمهوری روحانی و حمایت یا عدم حمایت جناح‌های سیاسی کشور از وی در انتخابات آتی، به اجرای امور اصلی کشور آسیب می‌رساند و توجهات را به سمت امور فرعی سوق می‌دهد.
وی با بیان اینکه طبیعتا باهنر بر اساس ارتباطات فردی و تجربیات انتخاباتی‌ش چنین بحثی را مطرح کرده است، تصریح کرد: وی صرفا نظر شخصی‌ش را در این باره بیان کرده است.
عضو حزب موتلفه با تاکید بر اینکه هنوز جمع اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 تشکیل نشده است، خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم حزب مؤتلفه جزء حامیان روحانی در انتخابات سال 96 باشد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.