قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه در برهه کنونی در جنگ سخت و نرم به‌شدت درگیر هستیم، به حضور مدافعان حرم در آن‌سوی مرزها اشاره کرد و گفت: حضور این رزمندگان علاوه بر تکلیف شرعی، دلیل عقلی هم دارد.

 جنگ هوشمند؛ جنگ جدید دشمن/ حضور مدافعان حرم علاوه بر تکلیف شرعی، دلیل عقلی هم دارد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، غلام‌عسکر کریمیان در همایش تخصصی مدیران عقیدتی و نظارت حوزه‌های بسیج شمال غرب کشور اظهار داشت: دشمن با این جنگ فرهنگی و اعتقادی اصالت، ماهیت و باورهای ما را هدف قرار داده که باید با اخلاص و تزکیه نفس در این عرصه حضور پیدا کنیم.

وی ایمان، اخلاص و بندگی الهی را عوامل برترساز در صحنه‌های مختلف امنیتی، دفاعی برشمرد و اظهار داشت: با این عوامل بود که رزمندگان در دفاع مقدس به مقابله با دشمن برخاستند و پیروز شوند.

کریمیان روحیه جهادی و عمل انقلابی را از عوامل برترساز دیگری نام برد که در عرصه کنونی برای مقابله با دشمن ضروری است.

وی در ادامه بابیان اینکه در برهه کنونی در جنگ سخت و نرم به‌شدت درگیر هستیم، به حضور مدافعان حرم در آن‌سوی مرزها اشاره و خاطرنشان کرد: حضور این رزمندگان علاوه بر تکلیف شرعی، دلیل عقلی هم دارد چراکه دشمن با همه ابزارها و امکانات تلاش دارد ما را مغلوب کند.

فرمانده سپاه عاشورا از مدیران عقیدتی نظارت به‌عنوان سربازان نمایندگی ولی‌فقیه یادکرد و گفت: شما باید با بصیرت افزایی و روشنگری زمینه‌سازی مقابله با دشمن در این نبرد ا انجام دهید.

وی یادآور شد: اگر مجدانه و با اخلاص وارد کارزار شوید در عرصه‌هایی که دشمن تهدید می‌کند با آن مقابله کنید که قطعاً پیروز خواهید شد.

در این همایش از خانواده شهدای مدافع حرم(شهید روح‌الله طالبی و محمدرضا فخیمی) تجلیل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.