سرمربی جدید تیم فوتبال چلسی در نخستین نشست خبری خود در این باشگاه گفت: تلاش من این است که چلسی را به لیگ قهرمانان اروپا باز گردانم.

چلسی را به لیگ قهرمانان باز می گردانم/ نماینده ایتالیا هستم

به گزارش قدس آنلاین، آنتونیو کونته در نخستین نشست خبری خود در باشگاه چلسی در جمع خبرنگاران گفت: حضور در چلسی افتخار بزرگی برای من است و کاملا هیجان زده هستم. انگلستان  لیگ فوق العاده ای دارد و به نظرم سخت ترین لیگ جهان است که هفت تیم در آن برای قهرمانی می جنگند.

وی با بیان اینکه از تمدید قرارداد جان تری کاملا خوشحال است،‌ ادامه داد: بدنبال این هستم تا تیم را برای مسابقات پر فشار آماده کنم. روحیه تیمی برای من مهم است. شاید این سخت ترین چالش من باشد اما در تیم ملی ایتالیا و یوونتوس فشار زیادی را حس می کردم. البته چالش هر چه سخت تر باشد، لذت پیروزی بیشتر است. برنده شدن را دوست دارم و می خواهم به لیگ قهرمانان باز گردیم و قهرمان انگلستان شویم.

کونته درباره حضور مربیان بزرگ در لیگ انگلیس یادآور شد: مربیان بزرگی در لیگ برتر هستند. مهم این است که مربی بتواند باعث بهبود وضعیت بازکنان و تمام جنبه های باشگاه شود. همینطور این موضوع فوق العاده است که چالشی بزرگ برای ما مربیان به وجود می آورد. در سایر لیگ های شاید سه یا چهار تیم برای قهرمانی رقابت کنند اما این جا شش یا هفت تیم در رقابت هستند و سخت ترین لیگ جهان است.

وی در خصوص مقایسه خود با مورینیو تاکید کرد: از مقایسه خوشم نمی آید اما همواره مربیانی هستند که برنده هستند و به نوعی خاص هستند. من تلاش می کنم نماینده خوبی برای ایتالیا در لیگ برتر انگلیس باشم و این برای من کاملا مهم است. البته سعی می کنم با کلودیو رانیری صحبت کنم چرا که بخاطر مسابقات یورو فرصت زیادی برای کسب اطلاعات نداشتم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.