عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سوءاستفاده برخی ها از بحث پرداخت های نامتعارف، گفت: این موضوع به ابزاری برای تسویه حساب های سیاسی در کشور تبدیل شده است.

حقوق های نامتعارف ابزاری برای تسویه حساب سیاسی شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، اردشیر نوریان روز پنجشنبه در نشست شورای اداری چهارمحال وبختیاری افزود: در پی انتشار فیش های حقوق های نامتعارف، عده ای با سوء استفاده از این فضا، به اختلافات سیاسی و حزبی در کشور دامن زده اند. 
وی ادامه داد: اگر به این رفتارهای افراطی ادامه داده شود، ممکن است این مشکل دامن همه را بگیرد که حل و فصل آن ایجاب می کند همه مدیران فیش های حقوقی خود را مطبوعاتی کنند. 
نوریان در ادامه به مساله آب این استان اشاره کرد و گفت: حل این مشکل را نمی توان به کانون هایی که اهداف شخصی را دنبال می کنند سپرد، بلکه باید این مساله با همکاری و همفکری دستگاه های مربوطه از جمله وزارت نیرو، شورای عالی امنیت ملی و مسئولان استان های مربوطه حل و فصل شود. 
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان تصریح کرد: مساله آب، یک موضوع مهم و حیاتی برای استان چهارمحال وبختیاری به شمار می رود که باید به دور از جنجال و با قاعده منطقی بررسی شود. 
نوریان، همراهی و حمایت از دولت را از سیاست های مهم مجلس دهم اعلام کرد و گفت: تا زمانی که دولت در راستای اهداف ملی و پیگیری مطالبات مردمی تلاش کند از حمایت مجلس برخوردار است اما دولتمردان باید توجه داشته باشند که زمان خدمتگزاری محدود و مشکلات کشور زیاد است از این رو باید در فرصت باقی مانده تلاش خود را دو چندان کنند. 
نوریان با تاکید بر رفتار صادقانه مدیران با مردم، افزود: باید با مردم صادق بود و آنها را نسبت به مسائل کشور آگاه کرد. 
*** نماینده لردگان: اجرای طرح ها در استان عادلانه باشد 
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تاکید بر نگاه عادلانه دولتمردان به همه شهرستان های چهارمحال وبختیاری اظهارکرد: شهرستان لردگان از محرومیت عمیقی رنج می برد که ضروری است در تصمیم گیری ها و اجرای طرح ها به این منطقه نیز توجه شود. 
محمد خالدی ادامه داد: شهرستان لردگان دارای توانمندی های خوبی در بخش کشاورزی و صنعت است که اگر طرح هایی در این 2 حوزه اجرا شود می توان گام بلندی در مسیر اشتغال جوانان برداشت. 
وی با بیان اینکه نباید دربرابر مطالبات مردم جبهه گیری کرد، یادآور شد: مردم جایگاه والایی در نظام دارند و باید به خواسته های آنان بیش از پیش توجه شود. 
دراین نشست معاون امور عمرانی استاندار، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و رئیس جهاد کشاورزی استان گزارشی از فعالیت ها در حوزه های مربوطه به ویژه درخصوص تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ارائه دادند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.