پیشنهاد سردبیر

امام جمعه موقت کرمانشاه، گفت: آرامش روانی و اجتماعی که در جامعه و خانواده از طریق رعایت حجاب و عفاف ایجاد می شود در تحکیم بنیان خانواده نقش بی نظیری دارد.

 عفاف و حجاب زمینه ساز تربیت یک نسل پاک

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، آیت الله محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب در جامعه گفت: رعایت عفاف و حجاب می تواند موجب کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی شود.

 

وی ادامه داد: رعایت پوشش اسلامی در یک جامعه دینی از مهمترین ضروریات است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و نه تنها بانوان بلکه مردان نیز در جامعه باید این اصل مهم رعایت کنند.

 

به گفته امام جمعه کرمانشاه، رعایت حجاب و عفاف همچنین امنیت اجتماعی و شخصیتی را برای بانوان ایجاد می کند و نباید با بدحجابی اجازه داد این امنیت از بین برود.

 

آیت الله حجتی خاطرنشان کرد: آرامش روانی و اجتماعی که در جامعه و خانواده از طریق رعایت حجاب و عفاف ایجاد می شود در تحکیم بنیان خانواده نقش بی نظیری دارد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر هدف مهم دشمنان ترویج بی حجابی و بی بندوباری در جامعه است، گفت: الگوگیری از سیره حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) می تواند برای نسل جوان و کاهش آسیب های ناشی از عدم رعایت این مسئله مهم حیاتی باشد.

 

وی رعایت عفاف و حجاب را زمینه ساز تربیت یک نسل پاک عنوان کرد و گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب سلامت جامعه را به دنبال دارد.

 

امام جمعه موقت کرمانشاه بیان کرد: رعایت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر اینکه می تواند دسیسه های دشمنان را خنثی سازد، بلکه می تواند هویت واقعی بانوان را نشان دهد.

 

به گفته آیت الله حجتی، در قرآن کریم تأکیدات فراوانی بر رعایت عفاف و حجاب از سوی بانوان مسلمان شده که باید مورد توجه قرار بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.