۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
کد خبر: 401799

معاون سابق حقوقی رئیس‌جمهور گفت:‌ سند حقوق شهروندی که پیش از این در معاونت حقوقی رئیس‌جمهور تهیه و تدوین می‌شد، ادامه آن نیز در سمت جدید در اختیار بنده خواهد بود.

نظر معاون روحانی درباره جابجایی خود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، الهام امین‌زاده معاون سابق حقوقی رئیس‌جمهور و دستیار روحانی در امور حقوق شهروندی درباره تغییر و تحولات اخیر در ریاست‌جمهوری، گفت:‌ تغییر و تحول در همه نهادها یک امر عادی است و چیزی غیر از این نیست.

وی درباره ارزیابی خود از آمدن آقای انصاری به معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری، اظهار داشت:‌ در این باره خود آقای رئیس‌جمهور می‌توانند ارزیابی داشته باشند.

معاون سابق حقوقی رئیس‌جمهور با بیان اینکه هم‌اکنون در حال ارائه برنامه‌ریزی دقیق در سمت جدید خود هستم، گفت:‌ برنامه‌هایی در نظر دارم که انشاءالله‌ آن را به رئیس‌جمهور ارائه خواهم کرد.

امین‌زاده تصریح کرد:‌ سند حقوق شهروندی که پیش از این در معاونت حقوقی رئیس‌جمهور تهیه و تدوین می‌شد، ادامه آن نیز در سمت جدید در اختیار بنده خواهد بود.

به گزارش تسنیم، سه روز پیش رئیس‌جمهور در احکام‌‌ جداگانه‌ای مجید انصاری را به عنوان معاون حقوقی و جایگزین الهام امین‌زاده و حسینعلی امیری را نیز جایگزین مجید انصاری در معاونت پارلمانی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.