نماینده مردم قائم شهر در مجلس گفت: متخلفان حقوقهای نجومی خسارتهای زیادی به کشور وارد کردند و باید بدون اغماض با این متخلفان برخورد شود.

درخواست یک نماینده برای برخورد بدون اغماض

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی ادیانی‌راد نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه27تیرماه) در نشست علنی پارلمان در موافقت طرح دو فوریتی شفافیت دریافتی مدیران کشور به استناد دریافتیهای مازاد، اظهار کرد: هیچ فوریتی مهم‌تر از توجه به افکار عمومی نیست. امروز ملت چشم امیدشان به خانه ملت است تا در مقابل حقوقهای نجومی موضع گرفته و به‌عنوان مطالبه‌گر حقوق مردم پیگیر بیت‌المال باشد.

وی افزود: عده‌ای متخلف محدود با این تخلف بزرگ کاری کردند که انگشت اتهام به‌سمت همه مدیران کشور گرفته شود، بنابراین تصویب این طرح دوفوریتی پاسخی به افکار عمومی و تطهیر همه مدیران کشور است.

نماینده مردم قائم شهر با بیان اینکه متخلفان حقوقهای نجومی پرداختها و دریافتها را قانونی می‌دانند،  تصریح کرد: متخلفان قانون را دور زدند و موجبات آشفتگی جامعه و اتهامات گسترده به مدیران پاک‌دست شدند. در این تخلف نظارت مجلس کجا بوده است؟ چرا هیچ‌گونه نظارتی از سوی دستگاههای نظارتی صورت نگرفت؟ متخلفان خسارتهای زیادی به کشور وارد کردند و باید بدون اغماض با این متخلفان برخورد شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.