قدس آنلاین- تبریز: استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان پرداخت شده است، گفت: پیش‌بینی شده در سال‌جاری در حدود ۴ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شود.

 پرداخت ۴ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در آذربایجان‌شرقی / نسبت به منابع بانکی بی‌تفاوت نیستیم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  اسماعیل جبارزاده در نشست مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمیته رفع موانع تولید و اشتغال استان در مرند، اظهار داشت: از این تعداد 21 فقره به بانک ملی، 13 فقره به بانک سپه، پنج فقره بانک تجارت، 11 فقره به بانک صنعت و معدن، 19 فقره به بانک فقره بانک ملت، 13 فقره به بانک صادرات، یک فقره به بانک توسعه تعاون، دو فقره به بانک کشاورزی، یک فقره به بانک توسعه صادرات و دو فقره نیز به بانک اقتصاد نوین ارجاع شد.

وی ادامه داد: با ارائه این تسهیلات به 88 واحد تولیدی، صنعتی، کشاورزی و وابسته به کشاورزی استان، خط تولید این واحدها افزایش یافته و برای دو هزار و 400 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه نسبت به منابع بانکی بی‌تفاوت نیستیم، اظهار کرد: پرونده‌های درخواستی ارائه شده به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با دقت کامل بررسی می شوند.

جبارزاده افزود: این 88 واحد تولیدی استان متقاضی دو هزار و 900 میلیارد ریال بودند که با بررسی‌های انجام شده و با توجه به قدرت بازپرداختی واحدها 670 میلیارد ریال مورد تایید قرار گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهرستان مرند یکی از قطب های کشاورزی و صنعتی استان است که واحدهای با اهمیتی در این شهرستان فعال هستند و در سال اقتصاد مقاومتی انتظار ویژه ای از این شهرستان داریم.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده در این نشست در خصوص شهرک های صنعتی شهرستان مرند، از مدیران استانی خواست برای رفع مشکلات این شهرک ها بیش از پیش حمایت و همکاری کنند.

جبارزاده همچنین با اشاره به اینکه در سال گذشته سه هزار و 600 میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده است، گفت: پیش‌بینی شده در سال‌جاری در حدود 4 هزار میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.