قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی:  در سال ۱۳۹۲ تولید ماهیان سردابی در استان ۸ هزار تن بوده که با مدیریت هایی که در حوزه بیماری های ماهیان صورت گرفته این میزان تولید اکنون به ۱۷ هزار تن رسیده است.

جلسه شورای هماهنگی مدیران برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، جلسه شورای هماهنگی مدیران با حضور مهندس محمد حسین صابری معاون بازرسی و ارزیابی عملکرد دفتر حوزه ریاست سازمان، مهندس علیرضاداوری معاون پرسنلی حراست سازمان دامپزشکی کشور، مدیر کل دامپزشکی استان، معاون سلامت، معاون توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران ستادی و شبکه های دامپزشکی شهرستان ها در اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام سید مسعود حسینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان مطالبی در خصوص توصیه های اخلاقی بیان نمود. 

در ادامه جلسه دکتر محمد اسدی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گزارشی از عملکرد این حوزه عنوان کرد.

دکتر محمد اسدی گفت: در این دو ساله کارهای بسیار خوبی انجام شده که می توان تعدادی از آنها را، از جمله ساماندهی کشتارگاه های سنتی دام و لیبل گذاری لاشه های گوشت در این کشتارگاه ها، تجهیز آزمایشگاه دامپزشکی به تجهیزات لازم جهت آزمایش تقلبات شیر، کنترل بیماری های سل و بروسلوز، تغییر ساعت کشتار در کشتارگاه های سنتی به منظور نگهداری لاشه در پیش سرد به مدت 24 ساعت و اطمینان از سلامت لاشه، کنترل بیماری VHS در مزارع پرورش ماهی و کسب مقام دوم واکسیناسیون و کنترل بیماری PPR را بیان نمود.

در ادامه دکتر عبدالمحمد نجاتی مدیر کل دامپزشکی استان اظهار داشت: در سال 1392 تولید ماهیان سردابی در استان 8 هزار تن بوده که با مدیریت هایی که در حوزه بیماری های ماهیان صورت گرفته این میزان تولید اکنون به 17 هزار تن رسیده است.

دکتر نجاتی گفت: کار خیلی خوبی که صورت گرفته رواج مرغ بدون آنتی بیوتیک در بازار مصرف است و در صورتی که در آزمایشات مشخص شود که مرغدار قبل از بارگیری و حمل به کشتارگاه آنتی بیوتیک مصرف کرده است اجازه کشتار داده نمی شود تا باقیمانده های دارویی از لاشه حذف گردند.

در ادامه نیز مهندس غلامرضا امیری معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی نیز گزارشی از جذب اعتبارات، پرداختی ها و جذب نیرو ارائه نمود.

در ادامه مهندس محمد حسین صابری نیز با جمله ای از امام حسین(ع) سخنان خود را آغاز کرد و گفت: فرصتی که خداوند متعال به شما نعمت داده از آن به عنوان غنیمت استفاده کنید.

مهندس صابری در ادامه از گزارشات داده شده تقدیر و تشکر کرد و مسائل و مشکلاتی که مد نظر بود متذکر شد.

 وی در خصوص موضوع پلمپ واحدها اظهار داشت: باید خیلی با دقت کار انجام شود تا مشکلات قضایی به وجود نیاید و باید تمام جوانب در نظر گرفته شود.

در پایان مهندس داوری گفت: دامپزشکی از معدود ارگان هایی است که در آن نخبگان حضور دارند و حقوق دریافتی آنها متناسب با زحمات و مشقات کاری آنها نیست.

مهندس داوری در ادامه نیز توصیه هایی کرد و گفت: با همکاران با گشاده رویی برخورد کنید و اگر خواستید جلوی فساد را بگیرید باید بسیار نامحسوس انجام شود.

وی گفت: حراست را از خودتان بدانید و اگر موضوعی مطرح می شود حراست فقط برای حل مشکلات و مسائل اقدام می نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.