۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
کد خبر: 403311

نقض آتش بس جنگنده های سعودی آمریکایی و مزدورانش در یمن دهها کشته و زخمی دربر داشته است.

دهها کشته و زخمی در میانه‌ی آتش بس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، جنگنده های سعودی آمریکایی و مزدورانش طی 24 ساعت گذشته آتش بس را در تعدادی از استان ها نقض کردند.

یک مسئول نظامی یمنی به خبرگزاری یمن اعلام کرد: جنگنده های ائتلاف به مناطق یام، المجاوحة در نهم استان صنعاء را بمباران کردند و مناطق مبدعة و ملح و نبی بارق را با موشک و خمپاره هدف قرار دادند.

این مسئول افزود: مزدوران سعودی در استان تعز، روستای الصراری و اطراف آن در صبر الموادم را بمباران کردند, عناصر مزدور در مناطق اکمة الطیر و راس السمیعی مشرف بر روستای الصراری و الحیار مستقر شدند و به سمت منازل یمنی ها تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: مزدوران متجاوزگر در صبر الموادم نپذیرفتند جسد شهید«مصطفی الجنید» (65 ساله)را به صلیب سرخ تحویل دهند.

این مسئول افزود: جنگنده های متجاوزگر در آسمان تعز پرواز کردند و چهار بار به المخا و چهار بار به منطقه کهبوب حمله کردند. در نتیجه حمله جنگنده های ائتلاف به منطقه جبل نار در مخا 20 نفر کشته و 16 نفر دیگر زخمی شدند.

 وی تاکید کرد: مزدوران ائتلاف منطقه الحویمی در القبیطه در استان لحج را هدف حمله موشکی قرار دادند و جنگنده های سعودی استان حجه و منطقه صرواح در استان مأرب و وادی جارة در جیزان و الغیل، المتون و المصلب را بمباران کردند.

جنگنده های سعودی همچنین دو کامیون تانکر حامل سوخت در گذرگاه الصلیف در استان الحدیده را هدف قرار دادند که یک کشته و یک زخمی دربر داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.