قدس آنلاین- تبریز: معاون مسکن شهری بنیاد مسکن از ساخت خانه برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی که دارای دو معلول در خانواده خود هستند، خبر داد.

 ساخت خانه برای خانوده‌های دارای ۲ معلول

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، جواد حق‌شناس بعدازظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توافق انجام شده و همکاری این نهاد با بنیاد مستضعفان و بنیاد برکت خانواده‌هایی که دارای دو معلول تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) هستند در اولویت واگذاری اماکن مسکونی قرار دارند.

وی افزود: در کنار این امر همچنین خیران مسکن ساز با نظارت بنیاد مسکن تعداد 28 هزار واحد مسکونی را در اقصی نقاط کشور برای افراد واجدالشرایط در دست ساخت دارند که امیدواریم با توسعه فعالیت‌های خیران، شاهد افزایش این خدمات توسط خیران مسکن‌ساز باشیم.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن از اتمام 150 واحد مسکونی در دست ساخت این نهاد در اهر خبر داد و افزود: پروژه 304 واحدی بنیاد مسکن اهر که از محل تسهیلات مسکن مهر در حال اجراست در قالب دو فاز اجرا می‌شود که فاز اول با پیشرفت فیزیکی 90 درصد و فاز دوم با پیشرفت فیزیکی 75 درصد اجرا می‌شود که امیدواریم با اتمام این پروژه شاهد خانه‌دار شدن جمعی از این افراد فاقد مسکن باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.