۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 403953

عضو تیم ملی وزنه برداری ایران که از فهرست اعزام کنندگان به المپیک خط خورده بود دچار سانحه رانندگی شد.

حادثه تلخ برای ملی پوش ایران + عکس

به گزارش قدس آنلاین، بهادر مولایی شب گذشته در راه بازگشت به آمل به همراه پدر و پدربزرگ خود با اتومبیل پراید در سانحه رانندگی با نیسان  آسیب دید و به بخش آی سی یو بیمارستان ۱۷ شهریور آمل انتقال یافت. در این سانحه شدید پدربزرگ وی در دم جان سپرد.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران گفت: چهارشنبه شب ۱۱ نفر در دو حادثه ویژه تصادف در مازندران مصدوم شدند که بهادر مولایی وزنه بردار کشورمان نیز در بین مصدومان بوده است.

زکریا اشکپور  افزود: در محور هراز در منطقه کلرد در ساعت ۲ و ۳۷ دقیقه برخورد خودروهای نیسان و پراید و کامیون ایسوزو شش مصدوم برجای گذاشت.

وی اظهار داشت: بلافاصله پس از اعلام حادثه چهار دستگاه آمبولانس از پایگاههای اورژانس آمل ۱، آمل ۲، آمل ۳ و سقرچی به محل حادثه اعزام شدند و مصدومین که همگی مرد بودند پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند و بهادر مولایی وزنه بردار کشور ما نیز در بین مصدومین بود.

اشکپور افزود: مولایی اکنون در ICU بیمارستان ۱۷ شهریور آمل بستری بوده و سطح هوشیاریش خوب است.

وی عنوان کرد: در حادثه تصادف دوم در بهشهر در منطقه زیروان بهشهر اتفاق افتاد پنج مصدوم داشت ودو دستگاه از آمبولانسهای پایگاه اورژانس بهشهر و یک دستگاه از پایگاه اورژانس رستمکلا به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: مصدومین که سه مرد، یک خانم و یک دختر بچه ۴ ساله بودند، پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی بهشهر منتقل شدند.

محمدلطیفی مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران نیز با بیان اینکه در سانحه تصادف برای وزنه بردار ملی پوش استان افزود: بهادر مولایی دچار آسیب از ناحیه لگن شد و هم اکنون تحت عمل جراحی قرار دارد.

مولایی برای حضور  در رقابتهای انتخابی تیم ملی وزنه برداری و مراسم بدرقه ملی پوشان با حضور رئیس جمهور در تهران حضور یافته بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.