۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
کد خبر: 407120

خط قرمز: پلیس شهرستان باخرز با بازبینی دوربین‌های مداربسته، سارق ۱۵ میلیون ریال وجه نقد از یک مغازه تعویض روغنی را شناسایی و دستگیر کرد.

دزد تعویض روغن پسربچه ۱۲ ساله بود

 

فرمانده انتظامی شهرستان باخرز با اعلام این خبر گفت: ساعت 7 روز چهارشنبه یک فقره سرقت از مغازه تعویض روغنی در حاشیه شهر باخرز به مرکز 110 اعلام و بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری مرکزی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ علی میر جردوی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده تیم گشت مشخص شد سارق شبانه با نفوذ به داخل مغازه مبلغ 15 میلیون ریال وجه نقد را از دخل مغازه سرقت کرده است.

وی تصریح کرد: مأموران کلانتری با بازبینی دوربین‌های مداربسته تصاویر سارق را که پسربچه‌ای 12 ساله است بدست آوردند.

سرهنگ میرجردوی تصریح کرد: مأموران کلانتری پس از یک سری تحقیقات میدانی گسترده محل اختفای سارق را اواخر شب شناسایی و با هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: پسربچه 12 ساله به نام حسن در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که در ادامه بازجویی‌ها در مواجهه با مستندات کشف شده به سرقت شبانه از مغازه با پیشنهاد یکی از همسایه‌هایش که مردی میانسال است اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان باخرز با اشاره به دستگیری همدست متهم از خانواده‌ها خواست با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان نظارت بیشتری بر رفتار آن‌ها داشته باشیم و با پرکردن فعالیت‌های سالم و مفید شرایط مساعدی برای رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان خود فراهم آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.