دبیر کل جامعه مهندسین گفت: بنده به هیچ وجه قصد کاندیدا شدن در انتخابات سال آتی را ندارم.

قصد کاندیدا شدن در انتخابات ۹۶ را ندارم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری "محمدرضا باهنر" دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، با موضوع دوازدهمین کنگره جام و بررسی مسائل روز کشور برگزار شد.

گزیده نشست خبری به شرح زیر است:
 
**قضیه دخترم یک بحث عاطفی بود
 
**کسی برای مسئولیت سیاسی بنده تعیین تکلیف نمی‌کند

** اگر رکود به مردم فشار آورد، باید به امید فرد دیگری بود

** حرفهای احمدی‌نژاد تعارف است

مشروح نشست خبری

باهنر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای و به ویژه اصلاح طلبی این است که شما رقیب اصلی روحانی در انتخابات آینده هستید‌، آیا این ادعا را تأیید می‌کنید، گفت: بنده چندی پیش نیز چنین خبرهایی را تکذیب کرده بودم.
دبیر کل جامعه مهندسین با بیان اینکه به هیچ وجه قصد کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را ندارم، اظهار داشت: بنده حقوق بگیر دولت هستم و بهتر است از الان مرا با دولت درگیر نکنید.
وی با اشاره به اینکه مباحث درون حزبی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری 96 آغاز شده است، تصریح کرد:  ما در این جلسات تلاش می‌کنیم عملکرد دولت را عالمانه و عادلانه نقد کنیم.
باهنر با انتقاد از کسانی که نقدهای بی‌محابا نسبت به دولت انجام می‌دهند، گفت: متأسفانه برخی برای نقد و بررسی دولت از فضاهای حاشیه‌ای و دروغ و افترا استفاده می‌کنند.
رئیس جبهه پیروان ادامه داد:‌ ما هم به خودمان و هم به رقبایمان توصیه می‌کنیم که در میدان نقد از جاده انصاف خارج نشوند و مستند سخن بگویند.
وی با بیان اینکه فضای مجازی مانند شمشیر دولبه‌ای است که علیرغم دارا بودن ویژگی‌های مثبت می‌تواند به شایعاتی دامن بزند، تصریح کرد: ما در نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و باید اخلاق و مشی‌مان منطبق با آن باشد.
باهنر با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید فضای کشور را زود انتخاباتی کرد، گفت: تقریبا دو یا سه دوره قبل در مجمع تشخیص مصلحت نظام به این نتیجه رسیدیم که به جای آنکه هر سال یک انتخابات سراسری برگزار کنیم، بهتر است این 4 انتخابات سراسری منطبق شوند و هر دو سال یکبار دو انتخابات برگزار شود.
دبیر کل جامعه مهندسین افزود: مطالبات مردم به حدی زیاد و جدی است که نباید چندین ماه از وقت کشور صرف انتخابات شود.
وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی مهندسین در سال 1367 مجوز فعالیت گرفت، بیان داشت: عملا اعضای این جامعه، نیروهای حزبی مهندس بودند و تلاش شده است که هر دو سال یکبار کنگره یا مجمع جامعه مهندسین برگزار شود.
باهنر با اشاره به اینکه دوازدهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین 4 شهریور ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: وظایف کنگره شامل مواردی چون تغییرات مرامنامه یا اساسنامه، استماع عملکرد دو سال گذشته و همچنین خط مشی دو سال آینده است.
رئیس جبهه پیروان افزود: نهایتا در کنگره اعضای شورای مرکزی جامعه مهندسین از میان افرادی که قبلا ثبت نام کرده بودند، انتخاب می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه 14 مرداد جلسه پیش کنگره برگزار می‌شود، متذکر شد: در این جلسه از دبیران استانی نیز دعوت کرده‌ایم تا مباحث ماهوی روز کنگره بررسی و مطرح شود. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.