تروریست های ضد سوری که بالگرد روسی حامل کمک های انساندوستانه در ادلب را سرنگون کردند، جنازه نظامیان روسیه کشته شده را در منطقه به نمایش گذاشتند.

تروریست ها کشته شدگان روسی را به نمایش گذاشتند + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، براساس تصاویر انتشار یافته از کشته شدن جمعی نظامیان روسی در فضای مجازی مربوط به هدف قرار گرفتن بالگرد ام ای 8 روسیه که امروز (دوشنبه) رخ داد، تروریست ها پس از سقوط بالکرد و کشته شدن خدمه آن، جنازه ها را بیرون کشیده و به محل تجمع مردم منتقل کردند.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین نیز با تایید کشته شدن تمامی نظامیان روسی در این واقعه اعلام کرد: بالگرد در حال بازگشت از ماموریت امداد رسانی به منطقه حلب بود که در ادلب هدف قرار گرفت و سرنگون شد.
وی افزود: خدمه با وجود هدف قرار گرفتن تلاش کردند، بالگرد خارج از منطقه مسکونی سقوط کند تا غیرنظامیان کشته نشوند. 
در تصاویر انتشار یافته، از کشته شدگان که شمار آنان پنج نفر از جمله یک زن اعلام شده است، یکی از جنازه ها به حالت آویزان در خودرو به نمایش گذاشته شد.
در یکی از تصاویر نیز جنازه تقریبا برهنه یکی از کشته شدگان از سوی گروهی از مردان مسلح به روی زمین کشیده می شود.
همچنین تصاویر بالگرد در حال سوختن روسیه نیز در فضای مجازی انتشار یافته است.
دو نظامی روسی در جریان سقوط یک بالگرد ارتش سوریه بر اثر شلیک تروریست ها در این کشور کشته شدند.
براساس گزارش های انتشار یافته با کشته شدن این نظامیان، شمار نیروهای جان یاخته روسیه در جریان عملیات ضد تروریستی سوریه که از مهرماه سال گذشته آغاز شده به 12 نفر رسید.
نیمه اول ماه گذشته نیز یک بالگر روسی با هدایت دو خدمه با شلیک موشک تاو از سوی تروریست های گروه داعش در منطقه تدمر استان حمص ساقط شد و سرنشینان آن جان باختند.
تروریست های ضد سوری مورد حمایت گروه کشورهای عربی غربی ضد سوری از انواع مختلف تسلیحات و جنگ افزارهای پیشرفته ساخت آمریکا برخوردارند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.