قدس آنلاین- بیرجند: معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲۷۱ اثر از ۹۹ هنرمند کشور به دبیرخانه پنجمین جشنواره نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی ارسال شده است گفت: از این تعداد ۱۴۹ اثر در بخش نقاشی‌خط و ۱۲۲ اثر در بخش حروف‌نگاری است.

۲۷۱ اثر هنرمندان کشور به  جشنواره ملی نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی ارسال شد

سیدعلی زمزم  درگفت وگو با قدس آنلاین اظهار داشت: مرحله دوم داوری از بین 41 اثر رسیده به دبیرخانه پنجمین جشنواره نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: پنجمین جشنواره ملی نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی هم‌زمان با ایام دهه کرامت در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 271 اثر از 99 هنرمند کشور به دبیرخانه پنجمین جشنواره نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی ارسال شده است گفت: از این تعداد 149 اثر در بخش نقاشی‌خط و 122 اثر در بخش حروف‌نگاری است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد خراسان جنوبی بیان کرد بعد از انجام مرحله اول داوری توسط سه داور برجسته کشور "صداقت جباری، مسعود نجابتی و احمد آریامنش" 20 اثر در بخش حروف‌نگاری و 21 اثر در بخش نقاشی‌خط توسط داوران انتخاب شد.

زمزم تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن به روزهای برگزاری جشنواره مرحله دوم داوری از بین این 41 اثر از بین اصل آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره انجام می‌شود.

وی افزود: اختتامیه این جشنواره به همراه تجلیل از نفرات برتر شرکت‌کننده در جشنواره هم‌زمان با 18 مردادماه با حضور مرادخوانی معاون هنری وزیر ارشاد در بیرجند برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.