فلاحتی اظهارات سخنگوی دولت در تمجید از دریافت‌کننده حقوق نجومی را اقدامی نامناسب خواند.

 اقدامی غیرعقلانی تمجید از حقوق نجومی!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، فرهاد فلاحتی نماینده  مردم قائنات و زیرکوه درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر نوبخت و تمجید وی از «صفدرحسینی»،  گفت: در شرایط کنونی که موضوع حقوقهای نجومی مطرح است و اتهاماتی هم علیه صفدر‌حسینی بیان شده، به صلاح نبود که آقای نوبخت این عبارات را درباره وی بکار برند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی احساسات مردم جریحه‌دار و حق و حقوقهایی ناحق از بیت المال برداشته شده است، تاکید کرد: هرچقدر هم که آقای نوبخت با صفدر‌حسینی مراودات شخصی و رفاقتی داشته باشند، نبایستی این مطالب را عنوان می‌کردند. این تعریف و تمجیدها خصوصاً در مقابل رسانه‌ی ملی و افکار عمومی ناپسند بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با نامناسب و غیرعقلایی خواندن اظهارات نوبخت، تصریح کرد: برخورد آقای نوبخت در جایگاه حقوقی سخنگوی دولت، نوعی بی احترامی به ملت است.

فلاحتی افزود: آقای نوبخت می‌توانست در جلسات خصوصی از دوست و رفیق شفیق‌شان «صفدر‌حسینی» تعریف و تمجید کند و به لحاظ اخلاقی هم ایرادی نداشت، نه اینکه بیاید در مقابل رسانه ملی از فردی دفاع کند که اتهاماتی سنگین در موضوع حقوقهای نجومی بر علیه وی مطرح است.

نماینده مرد قاینات در خانه ملت، گفت: ذخایر انقلاب کسانی هستند که جان خود را بدون دریافت مبلغی و خواسته‌ای از نظام، در طبق اخلاص گرفته و برای دفاع از انقلاب،کشور و ملت فدا می‌کنند، نه آنهای که با دریافت حقوقهای آنچنانی دم از انقلابی بودن و حامی حقوق مردم می‌زنند.

پیشتر محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در مراسم تودیع اعضای هیئت عامل صندوق توسعه ملی از صفدر‌حسینی یکی از دریافت‌کنندگان حقوقهای نجومی به عنوان یکی از ذخیره‌های نظام یاد کرده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.