هیأت داوران هشتمین جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی از میان فیلم های ارائه شده سه فیلم را بدون در نظر گرفتن رتبه، حائز عنوان جایزه بهترین فیلم دانستند.

معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی

قدس آنلاین/ خبرنگار قدس/ هیأت داوران هشتمین جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی از میان فیلم های ارائه شده سه فیلم را بدون در نظر گرفتن رتبه، حائز عنوان جایزه بهترین فیلم دانستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در مراسم اختتامیه این جشنواره افزود:  تندیس جشنواره، لوح افتخار و مبلغ 60میلیون ریال به مهدی مددکار تهیه کننده فیلم «ژوان» از صدا و سیمای مرکز کردستان، ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم «تبسم گرگ» از صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی و مهدی علینقی پور تهیه کننده فیلم «بهمنشیر» از صدا و سیمای مرکز آبادان اهدا شد.

حجت الاسلام حمیدرضا حنان گفت: در بخش صداگذاری و صدابرداری، هیأت داوران ضمن قدردانی از مهدی صالحی کرمانی صدابردار فیلم «بهمنشیر» و آرش قاسمی صداگذار فیلم «صدای پای باران»، جایزه بهترین صدا گذاری به قاسم خدابنده لو به خاطر فیلم «آخرین خواب بارانی» از صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، بهترین تدوین به طور مشترک به کاوه ایمانی و مژده قاجاریه به خاطر فیلم «ژوان» از صدا و سیمای مرکز کردستان، بخش فیلم نامه به حمید رضا لوافی به خاطر فیلم «بهمنشیر» از صدا و سیمای مرکز آبادان و در بخش تصویربرداری به حامد فرشته حکمت به خاطر فیلم «تبسم گرگ» از صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی اهدا شد.

در بخش کارگردانی جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی، هیأت داوران جایزه بهترین کارگردانی را به محمد حمزه ای به خاطر فیلم «صدای پای باران» از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک و جایزه ویژه شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 40 میلیون ریال را به سالار حیدرنژاد به خاطر فیلم «چتری برای باران» به لحاظ انتخاب مضمون همسو با اهداف جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی اهدا کرد.

گفتنی است؛ جمال شورجه، سید رحیم حسینی و شهرام نجاریان داوری هشتمین جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی در استان لرستان را بر عهده داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.