قدس آنلاین - یزد: مدیران ومسئولین استان یزد به مناسبت ۱۷مرداد ،روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر ورسانه تبریک گفتند

مدیران ومسئولین استان یزد روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر ورسانه  تبریک گفتند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: خبرنگاران به فراخور موقعیت ها و وضعیت کشور، رسالت حرفه ای و تعهد اخلاقی خود را با همه محدودیت ها و بعضا تنگ نظری ها به انجام رسانده اند

محمدرضا تابش به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در پیامی، سعه صدر حاکمیت و برنامه ریزی مطلوب مسئولان ذیربط در عین حفظ حرمت قلم را خواستار شد.
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس  تصریح کرد: با نکوداشت یاد و نام خبرنگار متعهد، شهید محمود صارمی، هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار را به همه سفیران روشنگری و حقیقت طلبی درعرصه خطیر اطلاع رسانی ،تبریک و شادباش عرض می نمایم.
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: بی تردید، خبرنگاران شایسته و زحمتکش، از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز، به فراخور موقعیت ها و وضعیت کشور، درشرایط حاد و خصوصا دوران سخت اما پرافتخار دفاع مقدس، رسالت حرفه ای و تعهد اخلاقی خود را با همه محدودیتها و بعضا تنگ نظری ها به انجام رسانده اند که باید زحمات آنها را ارج نهاد و از خدمات شان صمیمانه قدردانی نمود.

وی اظهارداشت : توفیق خبرنگاران عزیز در ایفای مسئولیت سنگین اطلاع رسانی وحفظ حرمت قلم را آرزومندم و مدارا و سعه صدر حاکمیت که دانستن را حق مردم می داند، در فراهم کردن زمینه نشر دقیق رویدادها و اخبار وحمایت از امنیت و حقوق همه فعالان این عرصه، از خداوند متعال خواستارم

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در پیامی روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای و فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی کشور تبریک گفت.

محمدحسن صباغزادگان  افزود :هفدهم مردادماه، به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شجاع و متعهد، شهید محمود صارمی، روز خبرنگار نام‌گذاری شده است؛ این روز فرصتی است مغتنم تا از جایگاه معنوی و از زحمات بی‌دریغ اصحاب قلم و رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، تقدیر و تجلیل شود.

وی تصریح کرد : حضور اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف خبررسانی و انعکاس صحیح و به‌موقع اخبار و اطلاعات گوناگون نقش بسزایی در سطح آگاهی  و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفاء خواهد نمود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد  نیز با تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار به اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک و از تلاش های آنان تقدیر کرد.

عباس احدپور اظهار داشت : 17مرداد روز شهادت خبرنگار شهيد صارمي هر سال بهترین بهانه است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این مهم را گرامی می داریم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندیم.

وی افزود : بی تردید آرامش روحی و روانی جامعه و تنویر افکار عمومی نسبت به حوادث و رخداد ها ، نیازمند تلاش هماهنگ، فراگیر و هدفمند وقایع‌نگارانی  است که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند و خامه خویش را جز در مسیر مهر و عشق به همنوع  به کار نمی‏گیرند. خبرنگارانی  که قلم را وسیله ای برای ترویج ارزش ها و اصالت اهداف انسانی قرارمی دهند و در این راه پرافتخار همچون پروانه‌ای بی‌پروا خود را بر آتش شمع حوادث زمانه می‌زنند و این آزادگی و بلندی همت، رمز محبوبیت این فن شریف است.

احدپور تصریح کرد : شرافت و بزرگی این حرفه را ارج می نهم و 17 مرداد که یادآور عروج عاشقانه شهدای خبرنگار است را به همه خبرنگاران گرانقدر ایران عزیز و خصوصا همراهان همیشگی جمعیت هلال احمر  تبریک می گویم و امید دارم همچون گذشته و با باوری مستحکم تر در راه تسکین آلام بشری، خدمت به نوع بشر و ساختن دنیایی آرام  قدم بردارید

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.