همزمان با دهه کرامت رضوی، طرح «انیس النفوس» ۲۳ و ۲۴ مردادماه در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) برگزار می‌شود.

 طرح «انیس النفوس» در میقات ‌الرضا(ع) برگزارمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری جشن های دهه کرامت آستان قدس رضوی، مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) با بیان این خبر گفت: این طرح با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ رضوی و دلجویی از بیماران و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست انجام می‌شود.
حمزه سپهریان عنوان کرد: در قالب این طرح مسئولان میقات الرضا(ع) همراه با جمعی از خادمان حرم مطهر رضوی و خادمان آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) از بیماران بستری شده در مراکز درمانی شهر طبس عیادت خواهند کرد.
وی افزود: بازدید از مراکز نگهداری ایتام، مراکز اصلاح تربیت و دلجویی از کودکان بی سرپرست نیز از دیگر برنامه‌های این طرح است که با حضور مجریان و کارشناسان قرآنی کودک و نوجوان حرم مطهر رضوی، برنامه‌های فرهنگی و معنوی شاد و متنوع برای کودکان اجرا خواهد شد.
مدیر عامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) ادامه داد: سخنرانی، مولودی خوانی، قرعه کشی، توزیع بسته‌های متبرک و اقلام فرهنگی بخشی دیگر از این برنامه است.
سپهریان با اشاره به اینکه طرح «انیس النفوس» 24 مرداد نیز در زیارتگاه شهید مدرس(ره) انجام خواهد شد، تصریح کرد: در قالب این طرح، جمعی از خادمان حرم مطهر رضوی و خادمان زیارتگاه شهید مدرس(ره) از بیماران بستری شده در مراکز درمانی شهر کاشمر عیادت خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.