رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که پس از روی کار آمدن دولت یازدهم اولویت اصلی نظام کنترل تورم بود، گفت: در این سه سال دولت و مجلس و همه دستگاه ها تلاش کردند و امروز کاهش رشد تورم را احساس می کنیم.

لاریجانی: در دولت یازدهم رشد تورم کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، علی لاریجانی روز سه شنبه در سی وسومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش که در محل اجلاس سران برگزار شد، افزود: وقتی دولت یازدهم سرکار آمد، تورم بسیار شدید بود و همراه با دولت اولویت اصلی را بر این گذاشتیم که تورم را کنترل کنیم.
وی افزود: در این راستا دولت و مجلس و دستگاه های دیگر تلاش کردند و بعد از سه سال احساس می کنیم، رشد تورم کاهش یافته است.
رییس مجلس تاکید کرد این بدین معناست که اگر ما در همه مسائل اولویت بندی داشته باشیم و روی آن متمرکز شویم به نتیجه می رسیم.
لاریجانی با یادآوری این که ما روی کاهش تورم متمرکز شدیم، گفت: این به معنای وضعیت خوب اقتصادی است، وضعیت اقتصادی چالش هایی دارد که باید حل شود.
وی یادآور شد: ما در طول سه سال توانستیم رشد تورم را کاهش دهیم که این نشانه آن است که همه با هم وفاق کردند.

**وفاق ملی باعث توانمند شدن ایران در موضوع هسته ای شد
رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر این که موضوع هسته ای به مساله بغرنجی تبدیل شده بود، گفت: از یک سو فشار بین المللی و از سوی دیگر خواسته مشروع ملت ایران برای داشتن دانش هسته ای و ایستادگی ملت ایران مطرح بود.
لاریجانی یادآور شد: اگر همگی در نظام در موضوع هسته ای وفاق نداشتیم این مسئله قابل حل نبود ولی همه تمرکز کردند و با فرض این که دانش هسته ای بومی داشته باشیم به یک راه حل رسیدیم.
وی تاکید کرد وفاق ملی باعث شد که جمهوری اسلامی ایران در موضوع هسته ای توانمند شود.
این خبر در حال تکمیل است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.