در طول دهه کرامت، بیش از ۵ هزار پاکبان سطح شهر مقدس مشهد به همت معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی به بارگاه ملکوتی امام علی بن موسی الرضا(ع) مشرف می‌شوند.

تشرف بیش از ۵۰۰۰ پاکبان مشهدی به حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری جشن های دهه کرامت آستان قدس رضوی، مدیر اداره امور رفاه زائران آستان قدس رضوی در حاشیه تشرف 400 پاکبان منطقه ثامن شهرداری مشهد به بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام با اعلام خبر تشرف تمامی پاکبانان سطح شهر مشهد به حرم مطهر رضوی در دهه کرامت، اظهار کرد: در راستای تاکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی نسبت به تکریم خدمتگزاران زائران رضوی در هر لباس و جایگاهی،‌ بیش از 5 هزار پاکبان مناطق مختلف شهرداری مشهد به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند.
حمید حبیبی‌پور ، اظهار کرد: امروز در اجرای اولین مرحله از طرح تشرف پاکبانان شهر بهشت، 400 پاکبان منطقه ثامن شهرداری مشهد به حرم مطهر رضوی مشرف و ضمن شرکت در جشن‌های ویژه دهه کرامت از سفره متبرک حضرت رضا(ع) متنعم شدند.
وی در ادامه با اشاره به اجرای ویژه طرح «یا معین الضعفا» در دهه کرامت، ابراز کرد: در طول سال به صورت هفتگی حرم مطهر رضوی میزبان معلولان و سالمندان مشهدی است، اما این میزبانی در دهه کرامت به صورت ویژه‌تر انجام شده و گروه‌هایی از سالمندان، معلولان، بیماران خاص و ... به حرم مطهر دعوت می‌شوند.
حبیبی پور در پایان تصریح کرد: این گروه‌ها در قالب مراسم باشکوهی از ورودی نواب صفوی به حرم مطهر رضوی وارد شده و با راهنمایی خادمان در رواق دارالکرامه صحن انقلاب اسلامی گرد هم جمع می‌شوند و با ذکر توسل مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به پیشگاه حضرات معصومین(ع) به ویژه امام الرئوف حضرت رضا(ع) عرض ارادت می‌کنند و در پایان نیز، میهمان خوان پربرکت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.