قدس آنلاین – یزد: اولین هم اندیشی نقش نخبگان جوان در اقتصاد مقاومتی در یزد برگزار می شود

برگزاری اولین هم اندیشی نقش نخبگان جوان در اقتصاد مقاومتی

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، دکتر"شاه نظری" رییس این بنیاد از برگزاری اولین هم اندیشی نقش نخبگان جوان در اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: این هم اندیشی روز یکشنبه  24/05/1395 با حضور نخبگان جوان و مستعدین برتر یزدی ساعت 11 الی 13 در بنیاد نخبگان استان یزد برگزار خواهد شد.

 دکتر مصطفی شاه نظری با بیان اینکه نخبگان باید مورد حمایت قرار گیرند و از طرح ها و نظریات آن ها برای توسعه استان وکشور استفاده شود، گفت: مشارکت دادن نخبگان در حل مسائل کشوری و ارتباط مناسب و علمی با نهادهای دیگر از اهداف مهم این هم اندیشی ها است تا نخبگان و مستعدین منتخب دارای طرح و ایده به همایش منتخبان در شهر مازندران دعوت شوند.

رییس بنیاد نخبگان یزد افزود: تمامی نخبگان و دارندگان طرح و ایده در حوزه نقش نخبگان در اقتصاد مقاومتی می توانند در هم اندیشی های بنیاد برای توجیه بیشتر و ارسال اثر در رقابت شرکت داشته باشند.

 وی تصریح کرد: در همایش مازندران طرح های برگزیده استانی مورد ارزیابی قرار گرفته و از میان تمامی طرح ها آثار بر تر انتخاب می شوند و افراد بر تر به همایش تهران در مهرماه 95 راه می یابند.

 دکتر شاه نظری خاطر نشان کرد: نخبگان و مستعدین دارای ایده های بر تر در همایش مازندران ضمن دریافت جوایز به نهادهای دولتی برای حمایت از طرح هایشان معرفی می شوند و طرح هایی که مورد حمایت نهاد ها قرار نگیرند به طور مستقیم از سوی بنیاد نخبگان استانی حمایت می شوند.

وی در پایان گفت: این نشست روز یکشنبه 24 مرداد ماه جاری از ساعت 11 تا 13 در تالار مفاخر بنیاد نخبگان استان یزد برگزار خواهد شد که از عموم فرهیختگان یزدی برای حضور در این نشست دعوت می شود.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.