سخنگوی نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان در یمن، از تحرکات جدید نظامی و تشدید حملات در جبهه‌های مختلف عملیاتی یمن خبر داد.

عربستان سعودی از تشدید حملات نظامی به یمن خبر داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ،  «احمد العسیری»، سخنگوی نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان در یمن اعلام کرد: همزمان با تحرکات جدید نظامی و تشدید حملات در جبهه‌های مختلف عملیاتی، نیروی هوایی عربستان از شبه نظامیان وابسته به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری فراری یمن پیشتیبانی هوایی به عمل می‌آورد.

پایگاه خبری «النشره» ضمن درج این خبر، به نقل از سخنگوی نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان در یمن می‌افزاید: حملات هوایی مواضع و نقاط تجمع نیروهای انقلابی و مردمی یمن اطراف «صنعا»، پایتخت را هدف قرار می‌دهد.

شبکه «المسیره» یمن نیز با اشاره به افزایش حملات هوایی عربستان سعودی به شهرهای شمالی یمن از جمله صنعاء، اعلام کرد: در حملات ائتلاف متجاوز عربستان و متحدانش به صنعا، إب، صعده و حجه بیش از 30 تن شهید و دهها نفر دیگر مجروح شدند.

جنگنده‌های ائتلاف عربی طی 24 ساعت گذشته علاوه به حملات متعدد به نقاط مختلف صنعاء‌ (پایتخت)، اقدام به بمباران پایگاه‌های «فریجه» و «الصمع» در «أرحب» واقع در شمال صنعا کردند و صدای انفجارهای قوی از انبارهای مهمات و سلاح در دو پایگاه مذکور شنیده شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.