قدس ‌آنلاین/ بختیاری: با تلاش کارگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی، فردی به نام بهروز ۳۰ ساله که بایک دستگاه خودروی پراید اقدام به سرقت و زورگیری کرده و سپس شکات را تهدید به انتشار تصاوير میکرد شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری زورگیری که قصد اخاذی از مالباخته را داشت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : خانم جوانی با در دست داشتن یک مرجوعه قضایی به پلیس آگاهی مراجعه و بیان داشت چند روز پیش در بلوار رجایی سوار یک دستگاه خودروی پراید شخصی شدم که در بین راه راننده جوان با اعلام اینکه گوشی نداشته و قصد تماس تلفنی با یکی  از دوستانش را دارد، گوشی شاکی را گرفته و در اقدامی سریع کارت حافظه، طلاجات، تلفن همراه و مقدار یک میلیون و پانصد هزار ریال از وی به زور سرقت کرده و وی را در کوچه پیاده و متواری شده است . شاکی اعلام کرده است که  پس از پیاده شده از خودرو مزاحمت و تهديد‌های از سوی مرد پراید سوار برایش آغاز شد.
سرهنگ حمید رزمخواه افزود: با توجه به اهمیت موضوع و همچنین افزوده شدن تعداد شکات مرد پراید سوار ، پرونده به پایگاه شرق پلیس آگاهی ارجاع ودر این خصوص یکی  از کارگاهان آن پایگاه مأمور رسیدگی به پرونده شده
به گفته وی این مأمور سخت کوش و زبده پس از بررسی پرونده و گفتگو با شاکیان دراولین حرکت  چهره فرضی  متهم را ترسیم کرد تا به خودروهای گشتی و مأموران نامحسوس کلانتری ارسال شود ؛ او درادامه مشخصات خودروی پراید را از سامانه‌های در اختیار پلیس استعلام کرد تا یک قدم دیگر به شناسایی ودستگیری متهم نزدیک تر شود.
سرهنگ رزمجو تصریح کرد:با انجام تحقیقات پلیس متهم به نام بهروز شناسایی ومحل اختفای وی در جاده سرخس به دست امد . مأموران اگاهی پس از زیر نظر گرفتن اوکارآگاهان هوشیاراگاهی  دراقدامی ضربتی و غافلگیرانه این متهم را درشرایطی که  قصد فرار از راه پشت بام منزل را داشت،  دستگیر و به پایگاه شرق پلیس منتقل کردند.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام اینکه متهم در اعترافات خود و همچنین طرح‌های مواجهه حضوری انجام شده به سه فقره زورگیری به همین روش اعتراف کرده است  و بیان داشت پرونده متشکله به همراه متهم و شکات به مرجع قضایی ارسال و برای متهم قرار مناسب قضایی صادر و پس از تحقیقات تکمیلی روانه زندان خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.