قدس آنلاین- یزد : دبیر کانون وکلای استان یزد امنیت کشور به ویژه استان یزد را قابل تحسین دانست و گفت: این امنیت مدیون جانفشانی کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و اجتماعی است.

امنیت کشور مدیون جانفشانی کارکنان نیروی انتظامی است

به گزارش قدس آنلاین  از یزد ، دکتر"جعفری " دبیر کانون وکلای یزد در نشست تعاملی با پلیس استان ضمن اشاره به جانفشانی های کارکنان نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور، همت و تلاش کارکنان این نیرو را در یزد ستود و افزود: امنیت کشور مدیون جانفشانی کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با هر درجه و مقام در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و اجتماعی است.

وي تصریح کرد : کارکنان نیروی انتظامی با در دست گرفتن جانشان، نسبت به تامین نظم و امنیت، به بهترین شکل ممکن، تلاش می کنند و امنیت قابل تحسینی را در کشور بوجود آورده اند که اين امر مستلزم ارتقاء آموزش، پرورش، مطالعه، پژوهش و دانشی است که فرماندهان و مسئولان این نیرو در مجموعه ناجا بوجود آورده و رویکردی انعطافی و اجتماعی در عین اقتدار به خود گرفته است.

جعفری در ادامه با بیان اینکه کار وکیل معاضدت قضائی از افراد جامعه است و معاضدت از کارکنان ناجا و خانواده هایشان که قشری زحمت کش و به نوعی همکار ما محسوب می شوند در اولویت کاری ما وکلا قرار دارد اظهار داشت: کار وکلا به نوعی حکومتی و اجتماعی است و ما خود را در این امور شریک و سهیم می دانیم چرا که مباحث مطرح شده از سوی مسئولان حاضر ناجا در این نشست گویای این مطلب است که برخی از اهداف و عملکردهای نیروی انتظامی با اهداف کانون وکلا همسو و هم راستا است.

دکتر جعفری با اشاره به اینکه فعالیت نیروی انتظامی و کانون وکلا در حوزه حقوقی و اجتماعی لازم و ملزوم همدیگر هستند و این نقطه اشتراک زمینه تعامل و همکاری بیشتر را فراهم می کند، گفت: قدرت و حقوق بخاطر رفع نیازهای جامعه است و هرجا قدرت باشد، حقوق نیز وجود دارد و علت و معلول یکدیگر هستند.

وی خاطرنشان ساخت : در اینجا حقوق یعنی وکلا و قدرت یعنی نیروی انتظامی که با بسط و گسترش تعامل و همکاری های این دو، زمینه های لازم جهت تحقق اهداف آسانتر شده و مباحثی چون تحقیق، معاضدت، پژوهش، آموزش، مطالعه و برآوردها معنی و مفهوم قابل فهمی پیدا می کند.

دبیر کانون وکلای استان یزد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از رویکرد اجتماعی نیروی انتظامی در پیشگیری، کنترل، مهار و کاهش جرائم، تخلفات و آسیبهای اجتماعی گفت: از اینکه نیروی انتظامی استان، ما را جزئی از قوه قضائیه میداند، باعث افتخار و تشکر ماست، چرا که ما هدفی مشترک داریم و این هدف مشترک موجب می شود تا کانون وکلا با نیروی انتظامی همسو و هم راستا باهم در تعامل و مشارکت سازنده در جهت ارتقاء سطح نظم و امنیت اجتماعی و احساس آن تلاش نمایند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.