قدس آنلاین-شهرکرد- هومن نجاتی: تعداد بیمه شدگان استان چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۹۴ به ۱۵۵۷۹۶ نفر رسیده است که نسبت به سال ۱۳۹۳ رشدی معادل ۵ درصد داشته است.

افزایش ۵ درصدی بیمه شدگان در استان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل تأمین اجتماعی در جلسه شورای اداری شعبه شلمزار با اعلام این خبر گفت: با احتساب افراد تبعی و تحت تکفل بیمه شدگان و مستمری بگیران جمعیت تحت پوشش این سازمان در استان چهارمحال و بختیاری 479145 نفر می‌باشد که معادل نیمی از جمعیت استان می‌باشد.

غلامرضا محمدی با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای خدمت رسانی کیفی در این سازمان طی چند سال اخیر افزود: با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های گوناگون الکترونیکی سهولت دسترسی به خدمات افزایش و از سطح مراجعات فیزیکی به شعب کاهش یافته است.

محمدی ادامه روند کیفی سازی خدمات از طریق ساختار نوین ارائه خدمت به مخاطبان اجتماعی را یادآور شد و ادامه داد: با اجرای طرح خدمات نوین، سازمان تأمین اجتماعی در پاسخگویی چابکتر و دسترسی افراد به خدمات تأمین اجتماعی آسان‌تر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد :نهایتاً در این طرح ارباب رجوع با مراجعه کاربران پیش خوان ، آن دسته از خدماتی که به‌صورت جاری و سیستمی ارائه می‌شوند را دریافت می‌کنند و سایر خدماتی که مستلزم انجام امور دیگری علاوه بر اقدامات جاری هستند توسط کارشناسان پشتیبان  ارائه می‌شود.

ابراهیمی، رئیس شعبه شلمزار با ارائه گزارشی از روند ارائه خدمات به بیمه شدگان، از آماده سازی ساختمان جدید این شعبه خبر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.