یک مقام مسئول از رکورد فروش بی‌سابقه سوخت هوایی در یک دهه اخیر در فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد مشهد همزمان با فرا رسیدن ایام ولادت حضرت امام رضا (ع) خبر داد.

رکورد فروش سوخت به هواپیماها شکسته شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، مهدی باختری با اشاره به ثبت رکورد جدید فروش سوخت هوایی به هواپیماها در فرودگاه مشهد مقدس، گفت: حجم عملیات سوخت رسانی روز جمعه (۲۲ مردادماه) در آستانه میلاد ثامن الححج علی ابن موسی الرضا (ع) و تشرف دوست داران آن حضرت از اقصی نقاط کشور و در پی آن افزایش تعداد پروازها در فرودگاه شهید هاشمی نژاد به رقم بی‌سابقه ۹۲۷ هزار لیتر رسید.

این مقام مسئول در شرکت ملی پالایش و پخش نفتی با اشاره به این‌که این مقدار سوخت میان ۱۳۷ فروند هواپیما توزیع شده است، افزود: پیش از این میانگین فروش روزانه سوخت هواپیمایی (ATK) در منطقه خراسان رضوی ۵۴۱ هزار لیتر بوده است.

باختری تاکید کرد: در این بازه زمانی روزانه ۴۳۱ هزار لیتر سوخت هواپیما افزایش مصرف داشته است که این در دهه اخیر بی‌سابقه بوده است.

رئیس سوختگیری هواپیمایی شرکت ملی پخش منطقه خراسان رضوی با بیان این‌که مشهد مقدس به عنوان پایتخت معنوی ایران همه ساله در ایام سفرهای تابستانی پذیرای زائران از اقصی نقاط کشور است، بیان کرد: مرکز سوخت گیری مشهد آمادگی کامل تامین سوخت هواپیماها را در تابستان دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.