عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در انتخابات ریاست‌جمهوری، شاهد ائتلافی متفاوت با گذشته از سوی اصولگرایان خواهیم بود.

ساز و کار ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات ۹۶ با گذشته تفاوت دارد

به گزارش قدس آنلاین،غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فعالیت انتخاباتی جریان اصولگرا برای انتخابات سال آینده اظهار داشت: اصولگرایان در حال بررسی هستند تا با معرفی نامزد مناسب برای انتخابات ریاست‌جمهوری، به وظیفه خود عمل کنند. 
وی درباره اظهارات محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان که گفته بود، 30 نفر از جریان اصولگرایی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، در دست بررسی هستند، گفت: من نشمرده‌ام که 30 نفر هستند یا 20 نفر؛ اما چهره‌های متعددی وجود دارند که طبعا ما امیدواریم همان‌طور که در انتخابات گذشته جهت رسیدن به لیست واحد در تهران، وحدتی به دست آمد، بتوانیم در انتخابات ریاست جمهوری هم به وحدت دست پیدا کنیم. 
حدادعادل همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تکلیف شورای ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری چه می‌شود گفت: مسلما ساز و کار رسیدن ما به نتیجه در انتخابات ریاست جمهوری، متناسب با همان انتخابات است و لزوما تکرار آن ساز و کار قبلی نیست. در انتخابات ریاست‌جمهوری، شاهد ائتلاف خواهیم بود اما طبعا تفاوت‌هایی هم با گذشته دارد. 
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی همچنین درباره ارائه نامزد مستقل از سوی حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات گفت: خیر؛ در هیچ جایی هنوز کار مستقلی، انجام نشده است. همه در حال بررسی هستند که با در کنار هم قرارگرفتن تجارب مختلف، کار وحدت پیش برود. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.