نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما با تمام توان از برگزاری جلسه غیرعلنی فردا جلوگیری می‌کنیم و موضوع قراردادهای جدید نفتی باید در جلسه علنی و به صورت شفاف مورد بررسی قرار گیرد.

با تمام توان از برگزاری جلسه غیرعلنی فردا جلوگیری می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی الگوی جدید قراردادهای نفتی گفت: ما با تمام توان مانع برگزاری جلسه فردای مجلس به صورت غیرعلنی خواهیم شد و اجازه نخواهیم داد که جلسه به صورت غیرعلنی برگزار شود.

وی با تأکید بر برگزار شدن جلسه مجلس برای بررسی قراردادهای نفتی به صورت علنی افزود:‌ در این جلسه باید موضوع به صورت شفاف برگزار شود و موافقان و مخالفان الگوی جدید قراردادهای نفتی نظرات خود را مطرح و رئیس مجلس نیز از حقوق مردم در این راستا دفاع کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جلسه غیرعلنی زمانی برگزار می‌شود که یک موضوعی امنیتی که انتشار آن امنیت کشور را تهدید می‌کند در دستور کار مجلس باشد و سوال اینجاست که چه مسئله‌ای پیش آمده که دانستن آن برای عموم و اینکه اگر دشمن مطلع شود زیانی را به همراه دارد.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: قطعا اجرای قراردادهای جدید نفتی منافع درازمدت اقتصادی کشور را تهدید و از بین خواهد برد و باید مردم مطلع شوند که استعمار انگلیس چه آشی را برای آنها پخته است.

وی افزود: چرا آقای روحانی باید بپذیرد که آقای زنگنه و خودش و دیگران امروز حامی قرارداد ننگین استعماری آن هم در دوران انقلاب اسلامی هستند و چرا رئیس‌جمهور نسبت به این قراردادها معترض نشد.

به گزارش فارس، بناست تا در جلسه غیرعلنی فردای مجلس موضوع الگوی جدید قراردادهای نفتی با حضور وزیر نفت مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.