قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: شهدا با تقدیم خون خود نگذاشتند راه امام و انقلاب کم رنگ شود بنابراین هیچ قدرتی نمی‌تواند این انقلاب را از بین ببرد.

  شهدا اجازه کمرنگ شدن راه و امام و انقلاب را ندادند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، مرتضی بختیاری در اولین یادواره ۱۲۰۰ شهید فرماندهی یگان‌های ویژه ناجا و شهدای استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در جمع خانواده شهدا، اظهارکرد: این انقلاب را کسی نمی‌تواند از بین ببرد زیرا خون های زیادی برای آن ریخته شده است.

وی ادامه داد: راه شهدا مسدود نمی‌شود، آنها با تقدیم خون خود نگذاشتند راه امام و انقلاب کم رنگ شود و هیچ قدرتی نمی‌تواند این انقلاب را از بین ببرد زیرا برای این انقلاب خون‌های زیادی ریخته شده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه راه شهدا تا زمانی که به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت صاحب زمان برسد، ادامه می‌یابد، افزود: مدافعین حرم برای ما استاد، اسوه و الگو هستند و وجود آنها یکی از آثار خون‌های پربرکت شهدا است.

احیاء یاد و خاطره شهدا از اهداف عالی نیروی انتظامی است

فرمانده یگان ویژه ناجا خراسان رضوی نیز با حضور در این یادواره و با بیان اینکه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقاء اسلامی است، اظهار کرد: به برکت شهدای انقلاب امروز ایران اسلامی در عرصه ملی و بین المللی بر قله رفیع افتخار ایستاده است.

علیرضا شریفی گفت: شهدا با تاثیر از پیشوای خود حضرت امام حسین(ع) درس فداکاری، وفاداری، ازخودگذشتگی، شجاعت، شهامت و صداقت آموخته‌اند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانده اند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جان فشانی نموده‌اند.

وی افزود: احترام به خانواده‌های شهدای والا مقام که در هشت سال دوران دفاع مقدس درخشیدند و جان خود را با خدای تبارک و تعالی معامله کردند و به برکت آن مجاهدت‌ها انقلاب شکوهمند اسلامی تا این زمان استمرار پیدا کرد، همواره باید در اولویت قرار بگیرد.

فرمانده یگان ویژه ناجا خراسان رضوی با اشاره به اینکه سازمان ها و نهادها با الگوپذیری از نقش بی بدیل امام راحل و منویات مقام معظم رهبری به منظور دفاع و حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش می کنند، گفت: احیاء و جاودانه نگه داشتن یاد و خاطره حماسه آفرینی شهدای عزیز و تجلیل و تکریم از فداکاری و ایثارگری ایشان از اهداف عالی نیروی انتظامی ایران است که در همین راستا یادواره یا بزرگداشت شهدا برنامه ریزی می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.