قدس آنلاین - بیرجند: مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی از میزبانی این استان برای دوازدهمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی کشور در رشته بدمینتون خبرداد.

خراسان جنوبی؛ میزبان دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند، مجید درویشی  درنشست خبری افزود: به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و به منظور ارتقای انگیزه و بالا بردن روحیه خدمت بین کارکنان سازمان تأمین اجتماعی دوازدهمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در رشته بدمینتون  در گروه آقایان به میزبانی اداره کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی برگزار می‌‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: این رویداد مهم ورزشی از ششم لغایت نهم شهریور ماه در خانه بدمینتون بیرجند واقع در سالن ورزشی پونه برگزار می‌شود.

درویشی از آمادگی و میزبانی اداره کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی برای برگزاری این المپیاد ورزشی خبر داد و گفت: تلاش کردیم تا بتوانیم این دوره از مسابقات در خراسان جنوبی در سطح قابل قبولی از نظر کمی و کیفی به انجام برسد و در این راستا همه نیروها و امکانات موجود را بسیج کردیم و با تشکیل کمیته‌های مختلف سعی در برگزای هر چه بهتر و باشکوهتر این المپیاد ورزشی داریم.

وی تصریح کرد: ترویج روحیه همدلی و همکاری بین کارکنان و ایجاد شور و نشاط برای انجام خدمت به مخاطبان سازمان از اولویت‌ها و اهداف این گونه از رویدادهای ورزشی است.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت: 110 نفر از کارکنان سازمان در قالب 25 تیم از استانهای کشور در این رویداد مهم ورزشی شرکت می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.