۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 415562

قدس آنلاین: هدف نهایی کارگزاران مهدوی، عبادت خالصانه برای خداوند و مبارزه با طواغیت و مستکبران و مستبدان زمان خود و دفاع از محرومان در سراسر جهان است.

ویژگی دولتمردان مهدوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی، عضو جامعه مدرسین حوزه در رابطه با شاخص ها و ویژگی های مدیران و کارگزاران حکومت مهدوی در دولت کریمه الهی، اظهار کرد: مهم ترین دغدغه کارگزاران دولت مهدوی باید، مسائل فرهنگی جامعه باشد، یعنی همواره نگران مسائل فرهنگی، ارتقای فرهنگ و تقویت ایمان جامعه باشند.

 

وی افزود: یکی از ویژگی کارگزاران مهدوی این است که همه فعالیت های آنها در چهارچوب موازین و قوانین اسلامی قرار گیرد، یعنی معیار و مدار کار آنها دستورات اسلامی و موازین شرعی باشد.

 

قائم مقام موسسه آموزشی امام خمینی (ره) تصریح کرد: نکته دیگر در کارگزاران مهدوی عدالت خواهی و اجرای عدالت است. اگر همه انبیاء الهی برای اقامه عدل آمده اند و اگر در توصیف قیام جهانی حضرت مهدی علیه السلام گفته شده که ایشان جهان را پر از عدل و داد می کنند به این معنا و مفهوم است که کارگزاران دولت و حکومت ایشان، همه در فکر اجرای عدالت هستند.

 

حجت الاسلام رجبی گفت: «شکوفایی اقتصادی» و «شکوفایی علمی» نیز یکی از مسائلی است که در دولت مهدوی طبق بیان روایات در حد اعلای خود رخ می دهد و این امر محقق نمی شود مگر این که کارگزاران این دولت همت و عزم خود را بر شکوفایی اقتصادی و خودکفایی جامعه اسلامی و همچنین پیشرفت علمی و به نقطه اوج رسیدن جامعه قرار دهند.

 

دغدغه امنیت همه جانبه یکی دیگر از شاخص هایی بود که حجت الاسلام رجبی به آن اشاره و بیان کرد: از دیگر شاخصه های مدیران دولت مهدوی این است که دغدغه امنیت فیزیکی و روانی جامعه را دارند و تامین امنیت همه جانبه یکی از مسایل مهمی است که آنها در سرلوحه کار خود قرار می دهند.

 

وی ادامه داد: البته باید توجه داشت که همه این عناصر در واقع برای یک هدف است و آن هدف، براساس نص صریح قرآن که می فرماید: «یَعْبُدُونَنی‏ لایُشْرِکُونَ بی‏ شَیْئاً؛ مرا بپرستند و چیزى را شریک من قرار ندهند» دنبال می شود.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه ابراز کرد: این کارگزاران همه سرسپرده خداوند متعال و دستورات الهی هستند و با کنار زدن همه انواع و ابناء شرک، تسلیم هیچ حاکم و هیچ قدرتی جز خداوند متعال نیستند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف نهایی کارگزاران مهدوی، عبادت خالصانه برای خداوند و مبارزه با طواغیت و مستکبران و مستبدان زمان خود و دفاع از محرومان در سراسر جهان است.

شبستان

انتهای خبر/

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.