قدس آنلاین: امام جمعه جاجرم گفت:شان نزول هفته دولت شهادت شهیدان رجایی و باهنر است و مسولین باید این دو شهید را در امر خدمتگزاری به مردم، الگوی خود قرار دهند.

مسئولین، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، حجت الاسلام موسوی در دیدار فرماندار و روسای ادارت شهرستان به مناسبت هفته دولت افزود:مسولین باید بدانند جامعه بدون ولایت معنایی ندارد زیرا ولایت جنبه حیات برای نظام و کشور است.

وی ساده زیستی،دوری از تکبر وریا را ازخصوصیات بارز شهیدان رجایی وباهنر عنوان کرد و گفت:ما نیز با پیروی از آنان باید درعمل با مردم صادق بوده تا بتوانیم به جامعه خدمت کنیم.

امام جمعه جاجرم درادامه گفت:امروز دشمن پس از برجام به دنبال نفوذ و ایجاد نفاق است و باید با هوشیاری جلو تفرقه در جامعه را بگیریم.

وی با بیان اینکه وحدت رمز پیروزی ورسالت اصلی خدمت به مردم است اظهار داشت: اعتماد مردم ونامیدی دشمن وموفقیتهای ما در تمام عرصه ها اعم از سیاسی و اقتصادی نتیجه وحدت است و اگر خواهان حل بیکاری ومشکلات معیشت مردم هستیم باید همواره وحدت و همدلی راحفظ کنیم.

فرماندار جاجرم نیز در این دیدار گفت:خوشبختانه پس از روی کار آمدن دولت شاهد تغییرات بسیار خوبی بوده ایم که از جمله آن میتوان به رفع تحریم های ظالمانه غرب پس از موفقیت در مذاکرات هسته ای اشاره کرد.

محبی افزود:در شهرستان جاجرم نیز پس از روی کارآمدن دولت تدبیر وامید شاهد رشد و توسعه شهرستان بوده ایم و همزمان با هفته دولت 82 پروژه با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.