قدس آنلاین – سبزوار : فرمانده انتظامی سبزوار گفت: با تقویت گشت های انتظامی در ساعات خاصی از شبانه روز و شناسایی مجرمان و نوع شیوه های انجام جرم از ابتدای امسال تاکنون جرائم در این شهرستان ۹ درصد کاهش یافته است.

سبزوار ناامن ترین منطقه برای تردد قاچاقچیان و وارد کنندگان مواد مخدر است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران گفت :  یکی از موضوعاتی که این فرماندهی در دستور کار خود قرار داده موضوع مبارزه با قاچاق کالا و برخورد ترانزیت مواد مخدر در این شهرستان است .

وی ادامه داد: در همین راستا در 48 ساعت گذشته سه عملیات پلیسی در این شهرستان انجام شده که 275 کیلوگرم مواد مخدر تریاک از 6 قاچاقچی کشف و چهار دستگاه وسیله نقلیه شامل سه دستگاه تریلی و یک دستگاه خودرو سواری پژو متوقف و ضبط شد.

وی با اشاره به کشف هشت دستگاه گوشی تلفن همراه از متهمان افزود: در همین راستا یکی از متهمان که قصد فرار از دست ماموران را داشت دستگیر شد.

سرهنگ هاشم زاده هاشمی ادامه داد: شهرستان سبزوار امروز در بین سایر شهرستان های استان خراسان رضوی به ناامن ترین منطقه برای تردد قاچاقچیان و وارد کنندگان مواد مخدر تبدیل شده است.

فرمانده انتظامی سبزوار افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای امسال تاکنون تعداد 25 گشت انتظامی در این شهرستان فعال شده و امروز نیروی انتظامی در زمینه تامین امنیت و نظارت بر سکونت گاه های غیر رسمی سبزوار ورود جدی داشته و طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، ویژه برنامه های آموزشی پیشگیری از جرائم و کاهش بزهکاری در این مناطق اجرا شده است.

وی یاد آور شد : با توجه به نیازسنجی انجام شده تعداد گشت های انتظامی ما در این محلات افزایش جدی داشته و در همین راستا استقرار دو پاسگاه انتظامی در محلات غرب نیروگاه و عیدگاه سبزوار در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی سبزوار در عین حال اضافه کرد : یک پاسگاه راهنمایی و رانندگی و یک پاسگاه انتظامی برای افزایش میزان نظارت های پلیس در توحید شهر سبزوار پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت : نقش خبرنگاران در عرصه ارتقاء امنیت اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و رسانه ها در کاهش میزان جرائم، بزهکاری های اجتماعی ایجاد فضای ناامن برای مجرمان نقش موثری دارند.

فرمانده انتظامی سبزوار خاطر نشان کرد : انتشار اخبار انتظامی و برخورد با مجرمان در حقیقت سبب افزایش سطح رضایتمندی و اعتماد آنها به دستگاه های انتظامی و امنیتی می شود.

هاشمی گفت: شفاف سازی واقعیت ها و ارائه آن به مردم از مهمترین مسائلی است که سبب می شود شایعات در کشور خنثی و حقایق به مردم منعکس شود. /  انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.